دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آذربایجان‌شرقی؛

انستیتو بین‌المللی زبان‌های خارجی سما گشایش یافت

انستیتو بین‌المللی زبان‌های خارجی سما با حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما در استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.
کد خبر : 319695
photo_2018-10-21_14-38-48.jpg

سرپرست انستیتو بین‌المللی زبان‌های خارجی سما آذربایجان شرقی صبح امروز در حاشیه افتتاح این مرکز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در راستای اهمیت و ضرورت تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص، انستیتو بین‌المللی زبان‌های خارجی سما استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.


دانش محمودی ایران‌زاده افزود: هدف ما در این مؤسسه، فقط آموزش زبان انگلیسی نیست؛ بلکه سایر زبان‌ها ازجمله زبان فرانسوی، روسی و ... نیز تدریس خواهد شد.


وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های ترمیک برای رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، آمادگی برای آزمون‌های ورودی دانشگاه، دوره‌های IELTS، TOFEL و EPT و دوره‌های فشرده مکالمه و گرامر از برنامه‌های آموزشی این مرکز است. 


ایران‌زاده اظهار کرد: انتخاب محتوای مناسب کتاب‌های زبان، به‌کارگیری مدرسان متعهد و اخلاق‌مدار، دارای دانش روزآمد و استاندارد و مهارت انتقال مفاهیم و فن کلاس‌داری، دقت در مسائل آموزشی و توجه به پیشرفت زبان‌آموزان، آموزش تلفیقی برای کودکان پیش‌دبستانی و ... در راه‌اندازی این مرکز در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته