دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 07:48
سرمربی تیم ملی بسکتبال:

حضور کامرانی قطعی نیست/ امیدواری به برتری تیم ملی بسکتبال

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: حضور مهدی کامرانی و هیچ بازیکن دیگری در فهرست نهایی تیم ملی قطعی نشده است.
کد خبر : 319674

مهران شاهین‌طبع در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اردوی تیم ملی بسکتبال و اینکه چه نفراتی را در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی دعوت خواهد کرد، گفت: بازی‌های لیگ برتر را با دقت نگاه خواهم کرد و وضعیت بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهم تا آنهایی که حق‌شان است به تیم ملی دعوت شوند.


وی درباره اینکه بسکتبال ایران چقدر شانس دارد تا مقابل به پیروزی مقابل حریفان دست پیدا کند، اظهار کرد: همیشه امیدوار بودیم و ناامید جلو نرفته‌ایم. شرایط هر روز با روزهای قبل متفاوت است و ما برابر استرالیا و فیلیپین تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی بگیریم. شرایط بازی‌ها با یکدیگر متفاوت است ولی آنچه اهمیت دارد انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی است که در روز مسابقه همه تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه کسب شود.


سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه او قصد دارد از بازیکنان دو رگه در تیم ملی استفاده کند، گفت: هدف ما این است که 15 تا 16 نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم در میان نفرات دعوت شده احتمال دارد بازیکنان دو رگه نیز وجود داشته باشد. تلاش خواهد شد تا نفراتی را انتخاب کنیم که بتوانند بهترین کیفیت را در تمرین‌ها ارائه کنند و بیشترین کمک را به تیم ملی داشته باشند.


وی در مورد دعوت از حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی به تیم ملی گفت: این دو بازیکن همواره یار و یاور تیم ملی بسکتبال بودند و تلاش کردند در خدمت این ورزش باشند، آنها به رقم آسیب‌دیدگی و مشکلاتی که با آن مواجه بودند با همه وجود بازی کردند. باید تا یک ماه و نیم آینده صبر کنیم و ببینیم شرایط چگونه است. از حالا نمی‌توان گفت که تیم ملی با چه نفراتی راهی دیدارهایش با استرالیا و فیلیپین می‌شود.


شاهین طبع در خصوص دعوت از مهدی کامرانی به تیم ملی بسکتبال باتوجه به آنکه فدراسیون گذرنامه این بازیکن را گرفته است، بیان کرد: دریافت گذرنامه به منزله دعوت از بسکتبالیست‌ها به تیم ملی نیست. تعدادی بازیکن هستند که شانس حضور در تیم ملی را دارند و گذرنامه آنها گرفته می‌شود تا اگر حضورشان در فهرست نهایی تیم ملی قطعی شد، برای آن افراد نسبت به اخذ روادید اقدام شود. بنابراین حضور هیچ بازیکنی در تیم ملی قطعی نیست.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته