دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 14:12
در گفت و گو با آنا

شاهین‌طبع : اهل کری خوانی نیستم / برای صعود باید پتروشیمی را ببریم

مهران شاهین طبع گفت: دانشگاه آزاد مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر محکوم به پیروزی است.
کد خبر : 15545

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب گفت:«هیچ حریفی را دست‌کم نمی گیریم.برای تمامی تیم‌ها احترام قائلیم، اما برای پیروزی مقابل حریفان به میدان می‌رویم. بازی با صنایع پتروشیمی هم از این قاعده مستثنا نیست. تیم ما برای بردن پا به میدان می گذارد و برای رسیدن به مرحله پلی آف راهی جز شکست دادن ماهشهری‌ها ندارد.»


شاهین‌طبع افزود:« تیم صنایع پتروشیمی را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. بازی سختی را فردا برابر آنها خواهیم داشت. بازیکنان ما شکست مقابل مهرام را فراموش کرده‌اند و تمام تمرکزشان به بازی با ماهشهر است. تیم ما دارای یک شخصیت تیمی است. به بازیکن خاصی متکی نیست. هنر تیم ما اجرای تاکتیک تیمی و کار گروهی است.»


وی در ادامه با اشاره به جذب «ریان ریچاردز»، سنتر انگلیسی جاماییکایی‌الاصل تیمش گفت:«با توجه به بودجه‌ای که هزینه کرده‌ایم بازیکن بدی را جذب نکرده‌ایم. البته این نکته را بگویم که سوابق ریچاردز خیلی درخشان نیست ولی به هر حال ما هم در حد بضاعت‌مان می‌توانستیم هزینه کنیم و در همان حد هم از او انتظار داریم. قبل از جذب این بازیکن با مربیان قبلی او هم مشورت کردم و امیدوارم به تیم ما در ادامه راه لیگ حرفه‌ای کمک کند. ما برای جذب این بازیکن وقت کمتری در مقایسه با فیلیپ ویدنف داشتیم اما امیدوارم او هم انتظارات ما را برآورده کند.»


شاهین‌طبع در ادامه گفت: «دانشگاه آزاد تیم‌داری نمی‌کند بلکه باشگاه‌داری می‌کند. آن هم در یک چار چوب خاص و با هزینه‌ای مشخص. اگر می‌بینید که تیمی بازیکن خوب خارجی می آورد به این دلیل است که آنها باشگاه نیستند تیم هستند به همین دلیل هزینه‌های هنگفت می‌کنند. »


سر مربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص کری‌خوانی مهرامی‌ها بعد از شکست دادن شاگردانش گفت:«من اهل کری‌خوانی نیستم. مهرام تیم خوب و پر‌مهره‌ای است و در آن بازی هم از ما بهتر بود. تیمی که این همه بازیکن شاخص را دور هم جمع کرده، معلوم است بازی با آن سخت است. کاری که من می‌توانم انجام دهم این است که آنها را به خوبی آنالیز کنم تا در رویارویی دوباره بتوانیم آنها را شکست دهیم. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته