دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

تردد کامیون و تریلر در غرب کشور از 30 مهر ممنوع است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در محورهای مواصلاتی به مرزهای سه‌گانه کشور از 30 مهر تا 13 آبان خبر داد.
کد خبر : 319378
377.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مواصلاتی به استان‌های غربی کشور به‌دلیل حضور پرشور زائران در این مناطق اظهار کرد: به دلیل لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی به استان‌های ایلام، خوزستان، همدان، کردستان، کرمانشاه و مرکزی به زائران اربعین حسینی توصیه می‌کنیم از لحاظ فنی خودرو خود را ایمن کرده و به نکات ایمنی پلیس نظیر رعایت فاصله طولی و نگرفتن سبقت غیرمجاز گوش کنند تا به امید خدا با مشکل خاصی مواجه نشوند.


وی ادامه داد: زائران در مسیر بازگشت با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند چرا که همواره در مسیر بازگشت آمار تلفات جاده‌ای ما از زمان رفت بیشتر بوده لذا توصیه می‌کنیم زائران به هنگام خستگی کمی استراحت و سپس به مسیر خود ادامه دهند.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان‌های غربی و جنوب غربی کشور نیز گفت: برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه حامل زائران، محدودیت‌هایی را برای کامیون‌ها و تریلرها در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و لرستان در نظر گرفتیم به‌طوری که تردد کامیون‌ها بهجز کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز دوشنبه 30 مهر ماه جاری تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 13 آبان ماه در استان‌های مذکور ممنوع است.


رحمانی با اشاره به بازگشایی محور حمیل- ایلام که به دلیل عملیات عمرانی مسدود بود، اظهار کرد: همچنین محدودیت‌های ویژه‌ای را در محور دهلران- مهران، قلاجه- ایلام، ملکشاهی- ایلام و مهران- ایلام درنظر گرفته‌ایم تا زائران بدون مشکل به مرزهای غربی کشور برسند.


انتهای پیام/۴۰۴۴/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته