دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 09:43
عضو ستاد اربعین مطرح کرد:

اربعین؛ پیوند فرهنگی در تراز بین‌المللی

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: سفر پیاده‌روی اربعین پیوند فرهنگی دو ملت ایران و عراق را در عالی‌ترین شکل خود به نمایش می‌گذارد.
کد خبر : 319282
57513923.jpg

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا با بیان اینکه مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین امسال به‌رغم همه موانع و محدودیت‌ها به‌خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: تخفیفی که بانک مرکزی برای مسافران اربعین اختصاص داد و رئیس‌جمهور هم موافقت کرد، بسیار مؤثر بود.


رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس تأکید کرد: فضای گرمی که ایجادشده و استقبال پرشور دولت و مردم عراق، زائران ایرانی را به شعف واداشته است.


عضو ستاد اربعین تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی در حالی با شکوه و عظمت هرچه تمام در حال برگزاری است که رژیم‌‌های صهیونیستی و سعودی سم‌پاشی زیادی برای کمرنگ کردن این حرکت عظیم انجام دادند و به نظرم این روح اخوت و برادری میان دو کشور ایران و عراق بهترین دستاورد پیاده‌روی اربعین است.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه مسئولان کشور نباید اربعین را فقط یک سفر زیارتی ببینند، خاطرنشان کرد: این سفر پیوند فرهنگی دو ملت ایران و عراق را در عالی‌ترین شکل خود به نمایش می‌گذارد و ازاین‌رو می‌تواند در تصمیم‌های سیاست خارجی، اقتصادی و دیگر موارد حائز اهمیت باشد.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته