دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کنترل ترافیک جاده‌های مواصلاتی به ایلام با پهپاد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ترافیک جاده‌های مواصلاتی به ایلام با پهپاد کنترل می‌شود.
کد خبر : 319363
087.jpg

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درخصوص اقدامات انجام شده برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بود مرز خسروی برای تردد زائران بازگشایی شود، نیروهای ما برای ارائه خدمات به زائران در مرز خسروی در آماده‌باش کامل قرار داشتند که با توجه به عدم همکاری عراق برای بازگشایی مرز خسروی، این مرز برای مراسم امسال بازگشایی نخواهد شد؛ اما به دلیل اینکه اکثر زائران برای رسیدن به مرز مهران از استان کرمانشاه عبور می‌کنند، تمهیدات ویژه‌ای برای آنها درنظر گرفته ایم.


وی ادامه داد: در جاده‌های استان کرمانشاه ایست و بازرسی‌های موقت و سیار تعبیه شده تا در حوزه امنیتی مشکلی برای زائران به‌وجود نیاید؛ همچنین گشت‌های نامحسوس و ویژه ناجا در استان کرمانشاه و جاده‌های مواصلاتی به شهر حمیل حضور دارند و امنیت زائران را که خط قرمز مأموران ناجاست تأمین خواهند کرد.


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: مأموران راهور ناجا نیز از طریق پوشش تصویری و با استفاده از پهپاد، کل مسیر را تحت نظر خود دارند و از طرفی مأموران راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در کل مسیر استقرار دارند و ترافیک را کنترل خواهند کرد و در این راه نیروهای سایر استان‌ها نیز به کمک راهوران کرمانشاهی آمده‌اند تا به امید خدا بدون هیچ مشکلی زائران به سمت ایلام و مرز مهران بروند.


آمویی با اشاره به اینکه اتباع سایر کشورها باید به مرز چذابه رجوع کنند، اظهار کرد: این افراد هرگز به سمت کرمانشاه، ایلام و مرز مهران نیایند چرا که از خروج آنها جلوگیری خواهد شد.


وی با اشاره به عدم صدور گذرنامه در مرزهای سه‌گانه کشور گفت: لازم  است زائران از مراکز معتبر گذرنامه و ویزا دریافت کنند چون بدون داشتن مدارک امکان خروج افراد مهیا نخواهد بود و در صورت مشاهده با افراد فاقد مدارک از خروج آنها جلوگیری می‌شود.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه صدور گذرنامه در کمتر از 72 ساعت صادر می‌شود و با نزدیک شدن ایام اربعین، مأموران اداره گذرنامه با افزایش ساعت کاری خود در خدمت زائران هستند؛ نیروهای پلیس استان کرمانشاه در شهرهای سنقر، اسلام‌آباد، گیلان‌غرب و کنگاور در آماده‌باش کامل قرار دارند.


آمویی در پاسخ به سؤالی در خصوص کشف ویزاهای جعلی در استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه تا به این لحظه دستگیری در خصوص ویزاهای جعلی نداشته‌ایم و توصیه ما به زائران این است که حتماً روادید خود را از مراکز معتبر تهیه کنند.


انتهای پیام/۴۰۴۴/ن
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته