دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 10:25
رئیس پلیس راهور ناجا:

فعالیت 1400 تیم خودرویی راهور در طرح ترافیک اربعین

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به وجود بیش از 400 هکتار پارکینگ در مرزهای غربی کشور گفت: زائران خودروهای خود را در مکان‌های مناسب پارک کنند.
کد خبر : 319303
669.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس راهور ناجا، سردار تقی مهری در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی اربعین 97 با اشاره به شروع طرح ترافیکی اربعین از امروز و فعالیت مأموران راهور ناجا تا چهاردهم آبان اظهار کرد: طرح ویژه ترافیکی اربعین از امروز در سراسر کشور و به‌خصوص در محورهای مواصلاتی به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران اجرا ‌می‌شود و مأموران پلیس راهور با توان صددرصدی در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.


وی ادامه داد: در طرح امسال بیش از 5 هزار نیرو و یک‌هزار و 400 تیم موتوری و خودرویی پلیس راهور حضور دارند.


رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه زائران تا جایی که امکان دارد از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند، افزود: زائرانی که با وسیله شخصی خود به مرزها می‌روند نیز خودروهای خود را در محل مناسب پارک کنند. برای این کار  بیش از 400 هکتار پارکینگ برای خودروهای زائران درنظر گرفته شده است.


مهری به رانندگان توصیه کرد: هموطنان قبل از سفر حتماً خودروی خود را از لحاظ ایمنی چک کرده و مدارک کامل خودرو،گذرنامه و ویزا به همراه داشته باشند تا با مشکل خاصی مواجه نشوند؛ از طرفی نکته مهم این است که رانندگان باید در صورت خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی خودداری کرده و بعد از کمی استراحت به حرکت خود ادامه دهند.


وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ویژه برای کنترل ترافیک در مسیرهای مواصلاتی به مرزهای کشور گفت: مأموران ما با اعمال محدودیت‌های ترافیکی به دنبال کنترل بار ترافیک هستند و محدودیت‌های جدید از طریق رادیو اربعین اطلاع رسانی خواهد شد.


رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: شهرداری‌های سراسر کشور اتوبوس‌هایی را مقابل پارکینگ خودروها قرار داده‌اند تا زائران را به مرزها ببرند.


انتهای پیام/4044/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته