دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 16:36
با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه برادرخواندگی سپاه قدس گیلان با دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه برادرخواندگی سپاه قدس گیلان با دانشگاه آزاد اسلامی این استان در مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور، منعقد شد.
کد خبر : 319084
IMG_0213.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت در راستای تولید هرچه بیشتر برنج باکیفیت در استان گیلان،  تفاهم‌نامه برادرخواندگی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و سپاه قدس این استان منعقد شد.


این تفاهم‌نامه در مراسم شکرانه برداشت برنج استان گیلان و اختتامیه طرح ملی بسیج همگام با کشاورز که با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور، فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و تنی چند از مسئولان، کارشناسان، مربیان و کشاورزان این استان در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد به امضای ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان رسید.


سرهنگ ملک علیپور رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان، انعقاد این تفاهم‌نامه را برای جامعه کشاورزی استان مهم دانست و بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و جامعه کشاورزی و تقویت حضور استادان در مزارع و ارتقای آموزش در مزارع روستاها، منعقد شد.


محمدرضا جهانسوز رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور هم در مراسم شکرانه برداشت برنج استان گیلان و اختتامیه طرح ملی بسیج همگام با کشاورز با بیان اینکه مسئله تولید غذا در کشور در زمینه امنیت ملی است، عنوان کرد که ایران تا ۴ سال آینده در حوزه تولید برنج خودکفا می‌شود.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته