دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 11:08
معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد:

رونمایی از قلک سبز در مدارس سما رشت

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری درهای بطری با رونمایی از قلک سبز در مدارس سما خبر داد.
کد خبر : 318439
آغاز طرح جمع آوري درب بطري  در سما واحد رشت.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد نیک‌پسند صبح امروز در این مراسم بیان کرد: سما واحد رشت با همکاری مؤسسه محیط زیستی بوم‌پژوهش گیلان‌پاک، اجرای طرح جمع‌آوری درهای بطری را برای حفاظت از محیط زیست در مدارس سما با رونمایی از قلک سبز آغاز کرد.


وی با بیان اینکه همه ما باید در حفظ محیط زیست کوشا باشیم، خطاب به دانش‌آموزان گفت: گاهی اوقات شما دانش‌آموزان با تذکر به‌موقع به بزرگترها در حفظ محیط زیست پیشقدم  هستید.


معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اعلام اینکه رونمایی از قلک سبز با هدف جمع‌آوری درهای بطری برای کمک به محیط زیست است،  گفت:  نخستین گام برای حفظ محیط زیست، دسته‌بندی و تفکیک زباله در محیط اطرافمان است.


مدیرعامل مؤسسه محیط زیستی بوم‌پژوهش گیلان‌پاک  نیز اظهار کرد: کاری که این مؤسسه انجام می‌دهد در واقع مشابه کاری است که شما دانش‌آموزان انجام می‌دهید به‌گونه‌ای که شما علاقه‌مند به محیط زیست هستید و مدرسه سبز دارید و کارهای قشنگ در این حوزه انجام می‌دهید؛ ما نیز فعالیت محیط زیستی داریم.


طاهره صبوری با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست جنگل، دریا، شهر و روستا وظیفه همه ماست، گفت: فرهنگ‌سازی در مدارس  می‌تواند کمک قابل توجهی برای حفاظت از محیط زیست باشد.


در ادامه قلک سبز با همراهی معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس آموزشکده سما واحد رشت، مدیرعامل مؤسسه محیط زیستی بوم‌پژوهش گیلان‌پاک، مدیر، مربیان و معلمان و جمعی از دانش‌آموزان  با دستان کوچک نوآموزان پیش‌دبستانی رونمایی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته