دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1397 - 02:28
در گفتگو با آنا مطرح شد:

طرح‌ توریسم کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مرحله تصویب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، طرح‌ توریسم کشاورزی این دانشگاه را یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری خواند که در مرحله تصویب در هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.
کد خبر : 314452
372439_324.jpg

ابراهیم چیرانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه پژوهشی را می‌توان به دو نوع سرمایه‌گذاری و دانش‌بنیان تقسیم کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان، وارد مرحله تجاری‌سازی محصولات شده است. برای مثال تلاش به‌منظور معرفی و پیداکردن سرمایه‌گذار برای دستگاه تصفیه پسماند که نمونه اولیه آن ساخته شده در حال انجام است.

چیرانی ادامه داد: جلساتی با مسئولان استانداری و بخش‌های مرتبط صنعتی برای معرفی محصولات دانش‌بنیان این دانشگاه انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری نیز هشت طرح در استان گیلان آماده شده که دو طرح آن در رشت است، خاطرنشان کرد: پروژه توریسم کشاورزی به‌عنوان پروژه‌ای گردشگری، بوم‌گردی و کشاورزی با استفاده از توانمندی رشته کشاورزی واحد رشت و با همکاری رشته‌های مدیریت بازرگانی و گردشگری به هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده که پس از تصویب و ابلاغ اجرا خواهد شد.

چیرانی با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: حوزه آموزش و ارتقای کیفیت آموزشی به‌عنوان محور فعالیت‌های دانشگاه در سال تحصیلی جدید مورد توجه خواهد بود. رعایت سرفصل‌های آموزشی، رقابت کیفی با دانشگاه‌های استان گیلان و گسترش فعالیت باشگاه پژوهشگران جوان ازجمله اقدامات این حوزه است.

انتهای پیام/4062/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته