دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 12:37
با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران؛

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس منصوب شد

علیرضا مظلوم در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران به سمت سرپرستی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد شهرقدس این دانشگاه منصوب شد.
کد خبر : 318731
IMG_8225.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، در حکمی از سوی مهدی فتح‌الله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران (شهرقدس، ملارد و صفادشت)، علیرضا مظلوم به سمت سرپرستی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد شهرقدس منصوب شد.
مراسم تکریم سید روح‌الله ابراهیمی معاون سابق دانشجویی و فرهنگی و معارفه علیرضا مظلوم معاون جدید فرهنگی و دانشجویی واحد شهرقدس در جلسه صبح امروز هیأت رئیسه واحد شهرقدس انجام شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران در این مراسم، فعالیت‌های فرهنگی سرشار از کیفیت با روش‌های جذب دانشجویان به سمت و سوی فعالیت در مقوله فرهنگ ناب ایرانی اسلامی با ایجاد محیطی پویا و پرنشاط را مورد تأکید قرار داد.


وی با قدردانی از تلاش‌های روح‌الله ابراهیمی در دوران تصدی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد شهرقدس، خاطرنشان کرد: هدف از تغییر مدیریت‌ها و جابه‌جایی مدیران، دلیل بر ناکارآمدی معاونان یا مدیران نیست؛ بلکه این تغییرات مدیریتی برای ایجاد ایده‌های جدید با تفکرات نو واندیشه‌های ناب از منظر دیگری است که بتوان موج جدیدی از تحولات و تغییرات ناب فرهنگی را در سیستم جاری کرد.


فتح‌الله ادامه داد: تغییر نگرش مدیریتی خلاقیت‌های پایدار دیگری در فرصت‌های فرهنگی با هدف ایجاد فرآیندهای سرشار از بصیرت و اشتیاق را به‌وجود می‌آورد.


رئیس دانشگاه آزاد غرب استان تهران، هوشیاری مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان و پشتیبانی از نبرد تن به تن دانشجویان، استادان و کارکنان در سنگر فرهنگی و مقابله با توطئه‌های سازمان‌یافته دشمنان مورد تأکید قرار داد.


به گزارش آنا، در پایان این جلسه با اهدای لوح و هدیه به رسم یادبود از تلاش‌های سیدروح‌الله ابراهیمی قدردانی  و حکم سرپرستی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شهرقدس به علیرضا مظلوم تقدیم شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا شهرقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته