دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 12:30
وزير كشور:

زائران اربعین قبل از مراجعه به مرز تبادلات ارزى لازم را انجام دهند

وزير كشور در بازديد از پايانه مرزى مهران با بیان اینکه نمايندگى چند بانك و تعدادى از صرافی‌ها براى تبادلات ارزى فعال می‌شوند، تأکید کرد که زائران اربعین قبل از مراجعه به مرز تبادلات ارزى لازم را انجام دهند.
کد خبر : 318480
pic-177218-1528623309.jpg

به گزارش گروه استان‌‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مرز مهران گفت: امروز توفیق شد بازدیدی از پایانه مهران داشته باشیم؛ الحمدللّه تردد زوار روز‌به‌روز افزايش مى‌يابد تا در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعين حسينى حضور يابند.


وی ادامه داد: تمام امکاناتى که برای زوار لازم است از امكانات و خدمات زیرساختی، خدماتی تا حمل‌و‌نقل و ترافیک پيش‌بينى و خدمات بسیار خوبی ارائه شده است.


وزير كشور با اشاره به حضور تعداد كاميون‌هاى حامل بار در مرز مهران گفت: در جريان اين بازديد، موضوع معطلی کامیون‌ها را شاهد بودیم که آقای استاندار تأكيد كردند روز گذشته هماهنگی لازم را با مقامات عراقی ترتیب داده‌اند تا بار اين کامیون‌ها به سرعت تخليه و از مرز خارج شوند.


رحمانى‌فضلى تصريح كرد: همه مسئولان در تلاش هستند که خدمات لازم را ارائه دهند؛ از هفته آینده موکب‌ها مستقر خواهند شد و کمک‌های مردمی شامل حال زوار، برقرار می‌شود.


وى تأكيد كرد: امروز جلسه‌ ستاد اربعين را در مهران خواهیم داشت تا درباره مشکلات و مسائلى که مطرح می‌کنند، تصمیم‌گیری شود.


وزير كشور درباره تبديل ارز و نقل و انتقال پول در پايانه‌هاى مرزى گفت: قرار شده نمايندگى چند بانك و تعدادى از صرافی‌ها براى تبادلات ارزى فعال شوند؛ اما توصیه ما به عزیزان زوار این است که هر نوع تبدیل ارزى را قبل از حضور در مرز انجام دهند تا در اینجا معطل نشوند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته