دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 10:08
وزير كشور در بدو ورود به ايلام خبر داد:

افزايش ظرفيت امكانات زيرساختى و خدماتى در مرز مهران

وزیر کشور از افزايش ظرفيت امكانات زيرساختى و خدماتى در مرز مهران خبر داد.
کد خبر : 318418
فرودگاه+ايلام.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در بدو ورود به ايلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر بازدید از مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تلاش‌ها در خصوص زوار آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) است.


وى با قدردانى از مسئولان برای فراهم‌كردن امكانات مناسب در اين گذرگاه مرزى براى زائران افزود: اگر مشکلات و مسائل و موضوعاتی هست که باید پیگیری شود، هم در دولت و هم در ستاد اربعین اين موضوعات را مطرح و پيگيرى خواهيم كرد تا بتوانیم نسبت به رفع مشکلات و مسائل اقدام کنیم.


وزير كشور تأكيد كرد: بر‌اساس گزارش‌هایی که تاكنون ارائه شده، اقدامات خوبى در سال جارى در حوزه‌هاى زیرساختی، خدماتی، امنیت و حمل‌و‌نقل صورت گرفته و در مجموع ظرفیت‌ها و امكانات، بهتر از سال قبل پيش‌بينى شده است.


رحمانى‌فضلى يادآور شد: امیدواریم بتوانیم بستر و زمینه مناسبی را مهیا کنیم تا زوار آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) به‌راحتی، امنیت و با خیال راحت بتوانند به زیارت بروند و دعاگوی ما باشند.


به گزارش آنا، وی در این سفر از مسیر ارتباطی ایلام-مهران و طرح چهار بانده کردن این مسیر، کنارگذر شرقی و غربی مهران و دیگر زیرساخت‌های اربعین در استان و مرز مهران بازدید کرد.


وزیر کشور به‌منظور بررسی آخرین وضعیت از زیرساخت های اربعین حسینی در شهرستان مهران صبح امروز وارد ایلام شد. وی در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران نیز حضور خواهد داشت.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته