دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هادی طباطبایی در گفتگو با آنا:

فتحی بازیکنان لایق را فراری داد/ اقتدار از بین رفته استقلال

دروازه‌بان سابق استقلال گفت: فتحی بازیکنان لایق و توانمند استقلال را از این تیم فراری داد.
کد خبر : 317986
2100.jpg

سیدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره صحبت‌هایی که امیرحسین فتحی علیه او انجام داده بود و وی را متهم کرده بود که افرادی را واسطه کرده تا در استقلال سمت بگیرد، گفت: این تهمتی بوده که فتحی به من زده و گفته که من برای آنکه در استقلال دارای پست شوم، به افرادی متوسل شده‌ام.

وی افزود: من نیازی به آن ندارم که پستی داشته باشم و اگر هم روزی چنین خواسته‌ای داشته باشم آن را از فتحی نمی‌خواهم، چون او را از خانواده استقلال نمی‌‌دانم. ناراحتی امیرحسین فتحی از من به این خاطر است که به او گفته‌ام از خانواده استقلال نیست. 

دروازه‌بان سابق استقلال خاطرنشان کرد: فتحی مرا متهم به حرف‌های پوپولیستی و عوام‌فریبانه کرده است. اتفاقاً فردی که قصد فریب هواداران استقلال را دارد، فتحی است. به گفته سرپرست باشگاه استقلال من نه عدل، نه عقل و نه آگاهی دارم، اوست که دارای تمامی این صفات و همه چیز تمام است. 

وی یادآور شد: من چه صحبتی درباره مامه باباتیام، امید ابراهیمی، سرور جباروف و امید نورافکن کرده‌ام که فتحی در صحبت‌هایش مرا متهم به ناآگاهی کرده است. این فتحی بود که پس از آمدن به استقلال اعلام کرد پول اضافه ندارم که به تیام و جباروف بدهم. سرپرست باشگاه استقلال پول اضافی داشت که بدهد بازیکن بی‌کیفیت جذب کند. آیا انجام چنین کاری عوام‌فریبی نیست.

طباطبایی تأکید کرد: فتحی گفته که 40 روز پیش به عمان رفته و طلب 350 هزار دلاری تیام را گرفته است. چرا این موضوع فردای باخت با السد قطر عنوان شد؟ آیا چنین کاری پوپولیستی و فریب هواداران نیست. دقیقاً این کار گول زدن هواداران است.

وی ادامه داد: فتحی به من گفته که بنده کار مدیریتی انجام نداده‌ام. اگر نان گندم نخورده‌ام، دست مردم که دیده‌ام. من سال‌ها فوتبال بازی کردم. فتحی که نمی‌داند من چند سال در استقلال بازی کردم، چگونه درباره‌ام صحبت می‌کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی افزود: من هیچ‌وقت درباره جباروف صحبت نکردم ولی فتحی که می‌گوید قرارداد این بازیکن تمام شده است، چرا قراردادی با او امضا نکرد که این بازیکن با ارزش جدا نشود. دلیل امضا نکردن قرارداد سه ساله با جباروف بالا بودن سن این بازیکن بود. چرا قرارداد بلندمدت با خسرو حیدری بسته شده است؟ چون بازیکن قابل اتکایی بود.

وی ادامه داد: جباروف هم بازیکنی بود که به درد استقلال می‌خورد چرا که کیفیت بالایی داشت. فتحی اگر مدیر خوبی است چرا با این بازیکن قرارداد سه ساله نبست؟ با جباروف قرارداد سه ساله مشروط بسته می‌شد. بندی در قرارداد این بازیکن با کیفیت گنجانده می‌شد که باید هر سال در 70 درصد بازی‌های تیم به میدان برود و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد قراردادش فسخ می‌شود. 

طباطبایی تأکید کرد: فتحی بازیکنان لایق و ارزشمندی را از استقلال فراری داد. تیمی که اقتدار داشت و می‌توانست در لیگ قهرمانان آسیا تا مراحل پایانی صعود کند، تبدیل به تیمی شد که ضعیف شده است. من تا الان به کسی بی‌احترامی نکردم و خیلی جالب است فردی مثل امیرحسین فتحی قصد تخریبم را دارد. خدا جای حق نشسته است و می‌داند چه کسی حقیقت را بیان می‌کند. 

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته