دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1396 - 11:50
در گفت‌وگو با آنا

هادی طباطبایی: الاهلی روی تک ستاره‌هایش حساب باز کرد/ منصوریان باید راه مظلومی را ادامه می‌داد

کارشناس فوتبال گفت: مظلومی در فصل قبل تاوان استفاده از جوانان را داد و منصوریان بهتر بود روی همین جوانان حساب باز می‌کرد و نتیجه تاوان مظلومی را می‌دید.
کد خبر : 174264

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در پنجمین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الاهلی امارات می‌رود. استقلالی‌ها در دور رفت این رقابت‌ها مغلوب الاهلی شدند و در صورت پیروزی در این دیدار شانس زیادی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها دارند.


هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال برای بازی مقابل الاهلی گفت: «استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌هایی بازی می‌کند که با تک ستاره‌های خودشان به میدان می‌آیند و تیمی که متکی به بازیکنان تک ستاره باشد از کار گروهی خوبی برخوردار نیست و در تمام دقایق بازی روی حرکات ستاره‌های خودش حساب باز می‌کند. الاهلی تیمی است که روی ضدحملات حساب ویژه‌ای بازی کرد و استقلالی‌ها باید حواسشان به کار ایستگاهی این تیم باشد.»


وی ادامه داد: «در تیم‌های عربی همگونی خوبی وجود ندارد و تیم‌های ایرانی در کار گروهی به مراتب بهتر از عرب‌ها کار می‌کنند. در بازی مقابل الاهلی چیزی که به استقلال کمک می‌کند شرایط میزبانی این تیم است. قطعا هواداران استقلال در این بازی ورزشگاه را پر می‌کنند و فشار آنها روی تیم حریف می‌تواند به نفع استقلال باشد.»


طباطبایی در مورد صعود تیم‌های ایرانی به دور بعد رقابت‌ها و احتمال قرار گرفتن این تیم‌ها مقابل یکدیگر بیان کرد: «در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برای مثال دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به هم خوردند. برخورد تیم‌های ایرانی در مرحله بعد رقابت‌ها هم دور از ذهن نیست و اینکه تیم‌های ایرانی به یکدیگر بخورند تنها نکته مثبتش این است که مطمئن هستیم یکی از نمایندگان ایران به دور بعد رقابت‌ها صعود می‌کند اما من فکر می‌کنم با شرایطی که نمایندگان ایران دارند بهتر است که در دور بعد رقابت‌ها به یکدیگر برخورد نکنند.»


کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد منصوریان در این فصل در تیم استقلال گفت: «منصوریان در ابتدای فصل راه و روشش را از مظلومی جدا کرد و سعی کرد از بازیکنان نامدار استفاده کند. مظلومی در فصل قبل تاوان استفاده از جوانان را داد و منصوریان بهتر بود روی همین جوانان حساب باز می‌کرد و نتیجه تاوان مظلومی را می‌دید. اما منصوریان این کار را انجام نداد و در ادامه راه متوجه شد که باید دوباره روی به بازیکنان جوان فصل قبل بیاورد و با استفاده از آنها نتایج خوبی کسب کرد. در کل استقلال در این فصل نوسان زیادی داشت ولی قطعا در فصل آینده وضعیتش بهتر می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته