دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1396 - 13:58
در گفت‌وگو با آنا؛

هادی طباطبایی: استقلال برای نایب قهرمانی کار سختی ندارد/ منصوریان در فصل بعد نتیجه می‌گیرد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال اگر در نیم فصل اول نتایج بهتری کسب می‌کرد امروز در کورس قهرمانی بود.
کد خبر : 169985

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ در تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در حالی که دو امتیاز مهم این بازی را از دست داد با باخت تراکتورسازی مقابل صبای قم جایگاهش در مکان دوم جدول تثبیت شد و در هفته‌های آینده باید برای مکان دوم جدول رقابت تنگاتنگی با تراکتورسازی داشته باشد.


هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال در هفته‌های پایانی لیگ برتر گفت: «استقلال پیشرفت خوبی را در نیم فصل دوم داشت و نتایج نیم فصل اول را کاملا جبران کرد. منصوریان در نیم فصل دوم از ظرفیت‌هایش به خوبی استفاده کرد و این مساله باعث شد تا نتایج این تیم نسبت به نیم فصل اول دگرگون شود.»


وی ادامه داد: «چیزی که مشخص است این مساله است که استقلال باید به فکر نایب قهرمانی در لیگ باشد چرا که قهرمانی پرسپولیس در لیگ قطعی شده‌ است. استقلال برای کسب مقام دوم کار سختی را در رقابت با تراکتورسازی ندارد و اگر همین روند را ادامه دهد به طور حتم نایب قهرمان لیگ خواهد شد.»


پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد منصوریان در مدت زمان حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان بیان کرد: «منصوریان برای موفقیت در استقلال هزینه‌های زیادی را پرداخت کرد و در نیم فصل دوم هم نشان داد که می‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد. استقلال اگر در نیم فصل اول و به خصوص در هفته‌های نخست به خودش می‌آمد قطعا الان در کورس قهرمانی بود. اما باید به منصوریان فرصت داد و این تیم با جوانانی که دارد فصل بعد یکی از شانس‌های قهرمانی است.»


طباطبایی در رابطه با قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر گفت: «پرسپولیس امسال از نظر فوتبالی و نتیجه گرفتن خوب کار کرد و یکی از بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بود. نکته دیگری هم که در مورد قهرمانی پرسپولیس می‌توان گفت این مساله است که سایر مدعیان مانند استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان در این فصل نتوانستند در کورس قهرمانی باقی بمانند و همین مساله باعث شد تا پرسپولیس در چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی‌اش را قطعی کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته