دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب:

نجات جامعه از آسیب‌های اجتماعی مشخصه‌ دانشگاه خوب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از مشخصه‌های اصلی یک دانشگاه خوب را نجات جامعه از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: دانشگاه محل علم‌آموزی و فرهنگ‌سازی جامعه در مقابل شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن است.
کد خبر : 317914
IMG_3731.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب، رامین رستمی صبح امروز در  جلسه  کارگروه آراستگی و شئون فرهنگی رفتار ستاد امر به معروف و نهی از منکر واحد میاندوآب به تبیین جایگاه و رویکرد فرهنگ  و پوشش اسلامی در جامعه پرداخت.


رئیس واحد میاندوآب گفت: اسلام برای آراستگی و پاکیزگی ارزش زیادی قائل است و از آن به‌عنوان یک فرهنگ و ایده ارزشمند در جامعه یاد کرده و مفهوم فرهنگ آراستگی در اسلام به‌معنی واقعی کلمه آزادی بوده و فرق آن با فرهنگ‌های غرب‌گرا و غیراسلامی بسیار متفاوت است.


رستمی  ادامه داد: از مشخصه‌های اصلی یک دانشگاه خوب، نجات جامعه از آسیب‌های اجتماعی است و در این راستا، دانشگاه محل علم‌آموزی، فرهنگ و فرهنگ‌سازی جامعه مقابل شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن است.


به گزارش آنا، تکریم  دانشجو، استفاده از الگوهای دانشجویان تازه‌وارد، استفاده از استادان  برجسته دانشگاه و امام جمعه در مشاوره‌های دانشجویی و تجلیل از دانشجویانی که شئونات اسلامی را در دانشگاه رعایت می‌کنند، از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته