دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1397 - 17:21
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان:

حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به‌سمت تبدیل علم به ثروت سوق یابد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جایگاهی بسیار ویژه دارد و حرکت صعودی آن باید به‌سمت تبدیل علم به ثروت سوق یابد.
کد خبر : 317770
IMG_1709.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فلاورجان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در مراسمیتوجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان  خطاب به دانشجویان اظهار کرد: اهتمام کنید تا در این فضای علمی فرهنگی که برای شما فراهم شده نهایت بهره را ببرید.


وی با توجه به بحران‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای کشور به‌وجود آورده‌اند، افزود: در این شرایط، جهاد جوانان بانشاط و آتیه‌ساز مملکت این است که در عرصه علم و عمل همت گماشته و نهال روحیه خدمتگزاری به مملکت را در خویش تقویت کنند؛ چراکه همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم.


حیدری با تشکر از مجموعه مدیریتی واحد فلاورجان بیان کرد: باعث افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ساختار فرهنگی خود را حفظ کرده و امنیت کم‌نظیری را برای دانشجویان و خانواده ایشان فراهم کرده است. امیدواریم دانشجویان این فرصت را غنیمت شمرده و با خیالی آسوده در عرصه جهاد علمی تلاش کنند.


رئیس واحد فلاورجان هم با معرفی اجمالی برخی از وظایف و مسئولیت‌های حوزه‌های اداری، علمی و فرهنگی واحد متبوع خود گفت: این دانشگاه، مرکزی علمی با بیش از 30 سال سابقه است که با همت مدیران پیشین و فعلی به‌عنوان قطب علوم زیستی با رتبه بسیار بزرگ و نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی به مرکز استان قرار دارد.


شهلا روزبهانی ادامه داد: واحد فلاورجان با دارابودن 42 رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری به‌عنوان تنها واحد تک جنسیتی خاص دختران با تمرکز بر رشته‌های علوم پزشکی و علوم زیستی با استادان باسابقه و توانمند در استان با ارایه خدمات آموزشی به مخاطبان خود فعال است.


وی با برشمردن عوامل اختصاصی‌شدن واحد فلاورجان به واحد دختران ازجمله عوامل را غلبه جمعیت دانشجویی دختران بر پسران در رشته‌های تحصیلی مربوط و توجه دانشگاه به ایجاد محیط فرهنگی امن و توأم با آرامش خیال برای دانشجویان و خانواده‌هایشان عنوان کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته