دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1396 - 14:37
در اردوی آموزشی – فرهنگی شمیم بصیرت

حجت‌الاسلام حیدری: دانشگاه آزاد باید به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد که دانشگاه آزاد اسلامی باید به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود و این مهم با همکاری جامعه دانشگاهیان و با مشارکت حداکثری استادان و دانشجویان تحقق می‌پذیرد.
کد خبر : 208969

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در اردوی آموزشی – فرهنگی شمیم بصیرت به میزبانی واحد نجف آباد اظهار کرد: «در پاسخ به چرایی برگزاری دوره های آموزشی و برنامه هایی از این دست باید گفت از آنجا که بخش زیادی از تلاش و توطئه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، متوجه برهم زدن امنیت روانی و فرهنگی جامعه بویژه در جوانان و دانشگاهیان است و از طرفی، فرهنگ حکم «ریه» جامعه را دارد که باید با آن تنفس کرد، بنابراین جبهه استکبار و اعضای اتاق های فکر و اندیشکده های استکبار جهانی، برای به زانو در آوردن ملت ها بیشتر از آنکه به هجمه نظامی و اقتصادی و سیاسی بیندیشند به گزینه تهاجم و شبیخون می پردازند و مهمترین هدف آنها از این فعالیت گسترده، ریشه‌کن کردن فرهنگ غنی دینی ماست.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان فهمیده اند که باید عقبه و اندوخته فکری و اعتقادی ما را از بین ببرند و نابود کنند. بالاترین آسیب ها هم در این حوزه اتفاق می افتد چراکه امیرمومنان علی (ع) فرمود: «المصیبه بالدین اعظم المصائب» بالاترین آفت ها و آسیب ها، آسیبی است که متوجه اعتقادات و باورهاست.


این مسئول تاکید کرد: «در مقابله با این توطئه ها، باید کار فرهنگی عمیق و بنیادین صورت بپذیرد. یعنی در نقطه مقابل اراده دشمن مبنی بر سست کردن ایمان‌ها و کورکردن امیدها، باید برای بصیرت افزایی و توانمندشدن در عرصه فکر و فرهنگ، تقویت اراده ها و امیدها، مجاهدت و مبارزه کرد.»



مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به جایگاه این دانشگاه گفت: «دانشگاه با محیطی جوان، روشن بین، پرانرژی، خلاق و نوآور محل بیم ها و امیدهاست. هم دشمنان و بیگانگان به آن چشم طمع دوخته اند و آمال خود را از دریچه آن واکاوی می کنند و هم احباب و دوستان برای پیشرفت جامعه و امت اسلامی چشم به آن دارند.»


وی بیان کرد: می شود بر فراز دانشگاه شد و آینده و تعالی یک جامعه را دید. تاکید چندباره ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر این که دانشجویان، افسران جنگ نرم هستند و باید به جوان مومن انقلابی در دانشگاه بها داد تا او میدان دار باشد در همین راستاست.»


حیدری افزود: «بجاست از مساعی و تلاش های عزیزانمان در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که متولی و مجری این دوره عظیم هستند و نیز از دوستانمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد که میزبانی اردو را بر عهده دارند، سپاسگزاری کنم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته