دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1397 - 15:33
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

دولت مدیران مطیع می‌خواهد نه مبتکر

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: مدیران مشمول قانون بازنشستگی چون از خود اراده و ابتکاری ندارند و گوش به فرمان دولت هستند، گزینه‌های مطلوب روحانی محسوب می‌شوند.
کد خبر : 317709

حبیب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در ملزم کردن دولت برای کنار گذاشتن مدیران دولتی بازنشسته و عدم تمایل دولت به اجرای کامل این قانون، گفت: وقتی قانونی وضع می‌شود باید همه از آن پیروی کنند و مدیران بازنشسته دولتی براساس این قانون باید کنار گذاشته شوند و ربطی به اینکه مدیران در چه سالی به‌کار گرفته شده‌اند، ندارد.


وی با تأکید بر این موضوع که دولت به‌دنبال فرار از قانون مصوب مجلس است، افزود: دولت هرگز نمی‌تواند از اجرای این قانون فرار کند و باید مدیران جوان را جایگزین نیروهای پیر و فرتوت کند. این مدیران چون از خود اراده و ابتکاری ندارند،گوش به فرمان دولت هستند و هر چیز درست و غلطی که دولت از آن‌ها می‌خواهد بی‌چون و چرا انجام می‌دهند، گزینه‌های مطلوب دولت هستند؛ یعنی فقط دولت می‌خواهد مدیرانش فرمان‌بر باشند.


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همه بازنشستگان که در امور دولتی پستی را در اختیار دارند باید از قانون تبعیت کنند و فقط به‌عنوان پیشکسوت به ارائه مشاوره و کار برای رضای خدا مشغول شوند.


انتهای پیام/4079/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته