دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1397 - 18:52
عضو حزب مؤتلفه اسلامی:

دولت با دور زدن قانون، افراد مورد علاقه‌اش را مشمول قانون بازنشستگی نمی‌کند

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: دولت با دور زدن قانون، افراد مورد علاقه‌اش را مشمول قانون بازنشستگی نمی‌کند و این کار به ایجاد دولت پویا خدشه وارد می‌سازد.
کد خبر : 317802
یزدی-250x180_c.jpg

طیبه یزدی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در ملزم کردن دولت برای کنار گذاشتن مدیران دولتی بازنشسته و عدم تمایل دولت به اجرای کامل این قانون، گفت: دولت به‌عنوان مجری مستقیم قانون اساسی باید به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان عمل کند و سازوکاری را برای اجرای این قانون طراحی کند.


این عضو حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه تصریح کرد: دولت اگر می‌خواهد از بازنشستگان استفاده کند، بهتر است از آن‌ها به‌عنوان مستشار بهره ببرد تا از این طریق نسل جوان جایگزین آن‌ها شود و به‌مرور زمان از تجربه‌های آن‌ها استفاده کنند.


یزدی با بیان اینکه دولت قانون مصوب مجلس را دور می‌زند، افزود: دولت با دور زدن قانون می‌خواهد کاری کند تا افراد مورد علاقه آن شامل قانون بازنشستگی نشوند که این کار به رفاه کشور آسیب وارد می‌کند.


وی با تأکید بر اینکه این اقدام برخلاف رویه دولت پویاست، گفت: یک مجری پویا باید در سطوح مختلف برنامه‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کند تا همه آحاد مردم بتوانند در جایگاه حقیقی خودشان قرار بگیرند تا سیستم کاری به فعالیت شفاف خود ادامه دهد.


یزدی در پایان خاطرنشان کرد: تنها وزیر جوان دولت فقط وزیر ارتباطات است که این نشان می‌دهد آقای رئیس‌جمهور به کارآمدی جوانان شک دارد و اینکه باید از او پرسید آیا در کشور فقط همین مدیران را داریم و وقت آن فرا نرسیده از مدیرانی مانند وزیر ارتباطات بیشتر استفاده کرد؟


انتهای پیام/ 4079/4071


انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته