دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1397 - 09:31
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با آنا خبر داد:

ترافیک سنگین در آزادراه کرج- تهران/ توصیه‌های پلیس برای رانندگی در جاده‌های لغزنده

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه کرج- تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.
کد خبر : 317240
304.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: نسبت به روز گذشته بار ترافیکی کم‌حجمی را در ورودی کلانشهرها شاهد هستیم؛ در حال حاضر آزادراه کرج- تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین است و در دیگر آزادراه‌ها مورد ترافیکی خاصی نداریم و خودروها به راحتی در حال تردد هستند.


وی در خصوص مداخلات جوی در برخی از جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر شاهد مه‌گرفتگی در آزادراه زنجان- بیجار هستیم و به جز این محور در دیگر جاده‌های کشور مشکل جوی خاصی وجود ندارد.


رئیس اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده چالوس نیز گفت: به علت بازگشت هموطنان از استان‌های شمالی به سمت تهران، جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 5 بعدازظهر روز جمعه یک‌طرفه خواهد شد تا از بار ترافیکی کاسته شود.


رحمانی در پایان اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و لغزنده بودن برخی از جاده‌ها به هنگام بارش باران یا برف، توصیه ما به رانندگان این است که هنگام رانندگی سرعت خود را کم کنند و فاصله طولی با خودرو جلوتر از خود را حفظ کنند تا با مشکل مواجه نشوند.


انتهای پیام/4083/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته