دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نظری جویباری در گفتگو با آنا:

گرو کارایی صیادمنش را هم ندارد/ ستاره سوم را از چنگ استقلال درآوردند

معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: الحاجی گرو با عملکردی که در استقلال از خود نشان داده، در حد و اندازه‌های صیادمنش هم نیست.
کد خبر : 317025

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به شرایط استقلال و زمزمه‌های فسخ قرارداد الحاجی گرو به‌ دلیل عملکرد ضعیف، اظهار کرد: مدیران استقلال با جذب گرو در پی پُر کردن جای خالی تیام بودند، اما بازیکن نیجریه‌ای نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد.


وی با بیان اینکه نمی‌دانم هدف کادر فنی و مدیران استقلال از جذب گرو چه بود، اضافه کرد: کاملاً مشخص است که جذب گرو بدون هدف انجام شد و این بازیکن سیه‌چرده هنوز نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند.


معاون پیشین باشگاه استقلال با اشاره به اینکه مدیران جدید در جذب گرو عجله کردند، بیان کرد: استقلال می‌توانست با صبوری و تأمل بیشتر نسبت به یارگیری اقدام کند اما نمی‌دانم آیا شفر موافق جذب گرو بوده یا خیر؟


نظری جویباری با بیان اینکه درصورت فسخ قرارداد گرو باید حتماً با او توافق حاصل شود، عنوان کرد: نباید بگذارند گرو بدون توافق از ایران برود و ممکن است با این کار مهاجم نیجریه‌ای برای دریافت دستمزدش به فیفا شکایت کند.


وی با انتقاد از هزینه هنگفت برای جذب گرو بدون هیچ نتیجه‌ای، مطرح کرد: بازیکنی که حتی در حد و اندازه صیادمنش هم نیست چرا باید جذب می‌شد؟ این مهاجم کارآیی لازم را ندارد و حتی اندازه مهاجمان جوان استقلال نیز کارآیی ندارد.


معاون پیشین باشگاه استقلال همچنین در مورد عملکرد نیومایر هافبک آلمانی استقلال گفت: این بازیکن عملکرد فنی خوبی دارد اما از ظاهر او چنین برمی‌آید که 40 سال سن دارد.


نظری جویباری در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از آینده استقلال در لیگ برتر چیست؟ یادآور شد: استقلالی‌ که می‌توانست به راحتی ستاره سوم را بگیرد به روزی انداختند که حتی در لیگ برتر و جام حذفی نیز مدعی نیست.


وی در پایان تشریح کرد: اگر استقلال بتواند دو بازیکن سطح بالا و در حد تیام را جذب کند شاید شانسی در لیگ برتر داشته باشد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته