دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسعود معینی: روز دوشنبه یک جلسه انقلابی برگزارمی‌کنیم/ نظری جویباری به قلب من چاقو زد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر هیات مدیره صلاح بداند که من در میان اعضا نباشم، باید قبول کنم و بروم.
کد خبر : 63132

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسعود معینی بعد از جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با کادر فنی این تیم اظهار داشت: «جلسه خوبی برگزار کردیم و به نظرم این جلسه باید پنج ماه قبل انجام می‌شد. باید این جلسات را دنبال کنیم و تعامل خوبی با کادر فنی و به خصوص پرویز مظلومی داشته باشیم.تحمل کادر فنی زیاد است. در حالی که تیم استقلال در صدر جدول است همان‌طور که به بازیکنان توجه می‌کنیم باید به مربیان هم توجه کرد و آنها توقع به جایی دارند. ما موارد سخت‌افزاری نیاز داریم و باید بگویم که همه صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان را یادداشت کردم و روز دوشنبه یک جلسه انقلابی برگزار خواهیم کرد.»


وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: «ما مشکل مالی نداریم و خوشبختانه پول هست اما پرداخت این پول باید از مسیر مشخصی انجام شود که مشکلات آن نیز حل شده‌ است. نظر شخصی من این است که نباید بین بازیکن و کادر فنی فرق گذاشت.»


معینی در مورد جذب بازیکن برای استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر افزود: «با پتانسیلی که من در بازیکنان استقلال می‌بینم این تیم ترکیب خوبی دارد و چند بازیکن با تجربه در کنار چند بازیکن جوان حضور دارند. البته بازیکنان امید ما هم از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند و ما این نگرانی را که تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتورسازی یا ذوب‌آهن بازیکن جذب کرده‌اند نداریم البته مشکل بزرگ ما طراح وسط زمین است که کمیاب هم هست.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اظهارات نظر جویباری علیه خودش بیان کرد: «من در این باره صحبتی ندارم. اما دوباره مجبور شدم که به حرف‌های او واکنش نشان دهم. به هر حال من یک شخصیت دانشگاهی هستم و این حرف‌ها به من برمی‌خورد. قرار شد جلسه‌ای با حضور نظری جویباری برگزار شود و صحبت‌هایمان را انجام دهیم اما اینکه او به کارهای سابقش بازگردد یا نه، من نمی‌دانم. اگر هیات مدیره لازم بداند که مسعود معینی نباشد خوب نباید باشد و باید بروم. در هر حالتی باید کارها خوب،‌ منطقی و با سلامت پیش برود.»


معینی خاطرنشان کرد: «یک زمان من از شما نیشگون می‌گیرم و شما چاقو به قلب من فرو می‌‌کنید. صحبت‌های ما هم همینطور بود و او به قلب من چاقو زد. او گفته که من آمده‌ام استقلال را تضعیف کنم اما سوال من این است که من استقلالی هستم و او آیا به اندازه من استقلالی است یا نه؟ آیا تیم استقلال 45 سال قبل با گل من قهرمان آسیا شد یا نه؟ آیا تا الان کسی دیده است که من لباس قرمز به تن کنم؟ به هر حال او باید ثابت کند که استقلالی است.»


وی در پایان درباره اینکه این صحبت‌های شما شاید باز هم باعث بیشتر شدن حاشیه‌ها بشود، افزود: «امیدوارم مشکلات حل شود چراکه او هم به اندازه کافی برای استقلال زحمت کشیده است و من مشکلی با نظری جویباری ندارم اما با جرات می‌گویم که نظری جویباری به اندازه من استقلالی نیست.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته