دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

عباس‌ کرد‌نوری: صحبت‌های نظری جویباری واقعیت ندارد/ باشگاه‌ها برای ندادن بازیکن به استقلال بهانه می‌آوردند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از نظری جویباری بعید بود که چنین صحبت‌هایی را مطرح کند؛ هیات مدیره تمام تلاشش را برای موفقیت باشگاه استقلال انجام می‌دهد.
کد خبر : 62643

عباس کرد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اقدامات باشگاه استقلال برای مرحوم رضا احدی اظهار داشت: «احدی جز پیشکسوتان باشگاه استقلال است و باشگاه در قبال او وظایفی بر عهده دارد. البته با کمک مدیر عامل باشگاه هزینه بیمارستان مرحوم احدی توسط باشگاه استقلال پرداخت شد و در برنامه‌های پیش رو هم نقش مهمی را ایفا می‌کند.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در رابطه با ناراحتی پرویز مظلومی از جذب نکردن بازیکنان مدنظر کادر فنی توسط باشگاه گفت: «سرمربی تیم از باشگاه درخواست کرد تا چند بازیکن را برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ در اختیار بگیرد. باشگاه هم تمام تلاشش را برای جذب این بازیکنان انجام داد، اما به دلیل اینکه هر کدام از این بازیکنان، مهره‌های کلیدی تیم خودشان به حساب‌ می‌آمدند، باشگاه‌های آنها بهانه‌هایی برای عدم انتقالشان به استقلال مطرح می‌کردند.»


کردنوری در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی علی نظری جویباری در مورد هیات مدیره باشگاه بیان کرد: «از نظری جویباری بعید بود که چنین صحبت‌هایی را مطرح کند. صحبت‌های او واقعیت ندارد. هیات مدیره تمام تلاشش را برای موفقیت باشگاه استقلال انجام می‌دهد و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.»


وی درباره تهدید بازیکنان تیم مبنی بر اعتصاب و شرکت نکردن در تمرینات تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان افزود: «این صحبت‌ها واقعیت ندارد. بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و طبق قراردادش باید در تمرینات شرکت کند. باشگاه هم موظف است طبق قرارداد بازیکن، طلب آنها را پرداخت کند اما در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی حاکم بر فوتبال ایران یک سری مشکلات پیش روی باشگاه است که به زودی حل خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته