دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد:

راه‌اندازی موکب بین‌المللی با حضور 50 ملیت در اربعین

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، طلاب و دانشجویان جامعة المصطفی العالمیه در یک حرکت خودجوش موکب بین‌المللی را با حضور 50 ملیت در اربعین حسینی راه‌اندازی می‌کنند.
کد خبر : 316845
690595_205.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، امسال همزمان با برگزاری مراسم پیاده‌روی باشکوه اربعین حسینی در کشور عراق، طلاب و دانشجویان جامعة المصطفی العالمیه در یک حرکت خودجوش موکب بین‌المللی را با حضور 50 ملیت راه‌اندازی می‌کنند.

افزون بر ایجاد موکب بین‌المللی اربعین، 12 موکب از کشورهای تایلند، ترکیه، آذربایجان و سایر ملیت‌ها با حضور طلاب و دانشجویان جامعة المصطفی العالمیه در مراسم اربعین حسینی فعالیت خواهند کرد.

همچنین در اربعین امسال بیش از 6 هزار نفر از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از کشورهای مختلف در قالب زائر و مبلّغ شرکت می‌کنند.

قرار است بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده حدود 120 نفر از نخبگان المصطفی در مواکب ایرانی و عراقی در مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر شوند که این گروه به مدت یک هفته در ایام اربعین فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خواهند داشت.

به گزارش آنا، هم‌اینک بیش از 50 هزار نفر از جامعة المصطفی العالمیه فارغ‌التحصیل و 50 هزار نفر از 132 کشور در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/4072/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته