دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 10:51
در اطلاعیه‌ای؛

شرایط دریافت وام اربعین برای دانشجویان اعلام شد

شرایط دریافت وام یک‌میلیون تومانی اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
کد خبر : 316691
arbaeen-27120.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، چندی پیش معاون فرهنگی- دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعطای وام یک‌میلیون تومانی به دانشجویان برای شرکت در مراسم اربعین خبر داد.

مبلغ این وام ۱۰ میلیون ریال (معادل یک‌میلیون تومان) است. این تسهیلات با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعطا می‌شود. همچنین این تسهیلات با مدت بازپرداخت ۲۰ ماهه و بدون اخذ ضامن و دیگر تشریفات اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می‌شود. 

شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی

متقاضی تسهیلات باید دانشجوی یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد. این تسهیلات صرفاً به دانشجویانی که از طریق کاروان‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند، اعطا می‌شود.

این گروه از دانشجویان متقاضی  باید از طریق آدرس سامانه ساجد بخش صندوق رفاه دانشجویان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

ثبت‌نام در سامانه صندوق رفاه به‌منزله اعطای تسهیلات نیست و درخواست‌های ثبت‌شده پس از تأیید توسط بسیج دانشجویی به بانک معرفی می‌شوند.ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل و آپلود در سامانه صندوق رفاه جزو الزامات است.

البته این موضوع فراموش نشود که دانشجو باید فرم گواهی معرفی بسیج دانشجویی از سامانه و آپلود تصویر گواهی مهر و امضاءشده توسط بسیج دانشجویی در سامانه صندوق رفاه را دریافت کند.

در صورت تأیید درخواست متقاضیان توسط بسیج دانشجویی از طریق پیامک و یا ایمیل ثبت‌شده به دانشجویان اطلاع‌رسانی می‌شود که به نزدیک‌ترین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه کند و نسبت به تکمیل فرایند و دریافت وام اقدام کند.در هنگام مراجعه به بانک اصل شناسنامه و کارت ملی خود را فراموش نکنید.

افتتاح حساب دریکی از شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و واریز وام توسط بانک در حساب دانشجو آخرین مرحله دریافت این وام است.

انتهای پیام/4087/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
۰
خیلی خوبه السلام علیک یا ابا عبد الله
سوری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
۰
یا ابا عبد الله ما را هم بطلب ما هم شوق زیارت قبر شش گوشتو داریم میگند حال و هوی بین الحرمین حال و هوای بهشتیه
محمدعلی حسن نیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
۰
تسهیلات خوبیه پارسال گرفتم فقط باید زود اقدام کرد
هلدینگ شایسته