دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1397 - 08:47
سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبر داد:

انفجار یک ساختمان مسکونی در غرب تهران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از انفجار یک ساختمان مسکونی در غرب تهران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دو مرد مصدوم شدند.
کد خبر : 315774
28121.jpg

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حریق یک واحد مسکونی در غرب تهران اظهار کرد: ساعت 6:37 دقیقه صبح امروز حریق در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان جیحون نرسیده به خیابان دامپزشکی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای سه ایستگاه آتش‌نشانی متشکل از دو گروه حریق و یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران آتش‌نشانی مشخص شد یک واحد مسکونی در یک ساختمان چهار طبقه 12 واحدی دچار آتش‌سوزی شده است و به دلیل شدت انفجار در و دیوار و سقف واحدها کاملاً تخریب شده است، همچنین به دلیل شدت انفجار خسارت‌هایی به واحدها و ساختمان‌های مجاور نیز وارد شده بود.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، متأسفانه در پس این حادثه بخشی از پیکر دو مرد ساکن در این واحد مسکونی زیر آوار محبوس شده بود که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از زیر آوار زنده خارج و به عوامل فوریت‌های پزشکی اورژانس تحویل شدند.

ملکی ادامه داد: هچنین سایر ساکنان ساختمان که دچار دودگرفتگی شده بودند بلافاصله از محل خارج شدند. هم‌اکنون مأموران آتش‌نشانی در حال ایمن‌سازی محل هستند و کارشناسان نیز به بررسی علت وقوع انفجار می‌پردازند؛ این انفجار احتمالاً ناشی از نشت گاز یکی از وسایل ساختمان بوده است.

انتهای پیام/4044/4076/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته