دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولویت زیدان برای انتخاب تیم جدید

سرمربی سابق رئال‌مادرید اسپانیا برای انتخاب تیم جدید خود چند اولویت را مدنظر قرار داده است.
کد خبر : 315527

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال‌مادرید که با این تیم سه عنوان قهرمانی جمپیونزلیگ را به صورت پیاپی کسب کرد، هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده است.

از منچستریونایتد به عنوان مقصد آینده زیزو نام برده می‌شود اما به نظر می‌رسد زیدان هنوز تصمیم نهایی خود را در این خصوص نگرفته و منتظر پیشنهادات بهتر است.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد مدیریتی سران باشگاه یوونتوس به زیدان شنیده شد، اما زیدان فعلاً علاقه‌ای به پست‌های مدیریتی ندارد و دوست دارد در مستطیل سبز حضور داشته باشد.

خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ که نتایج ناامیدکننده‌ای گرفته، بیش از پیش در خطر اخراج قرار دارد و از زیدان به عنوان جانشین مورینیو نام برده می‌شود در حالی که این خبر توسط سران باشگاه منچستریوناید تأیید نشده و این اخبار صرفاً در حد شایعات است.

البته پس از استعفای زیزو از مربیگری رئال‌مادرید، وی پیشنهادات زیادی را از تیم‌های مختلف اروپایی دریافت کرده، اما به هیچ‌کدام از این پیشنهادات پاسخ مثبت نداده است.

طبق آخرین اخبار زیدان قصد دارد تا تابستان آینده صبر کند و منتظر بهترین پیشنهاد باشد، اولویت زیزو نیز با باشگاهی خواهد بود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب