دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 02:26

شایعه توافق زیدان با منچستریونایتد قوت گرفت/ مورینیو به درهای خروج نزدیک‌تر شد

شایعات توافق سرمربی سابق رئال‌مادرید با سران منچستریونایتد در حالی پررنگ‌تر می‌شود که مورینیو روزهای خوبی را در جمع شیاطین سرخ سپری نمی‌کند.
کد خبر : 310060

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، زین‌الدین زیدان سرمربی سابق تیم رئال مادرید که در پایان فصل گذشته ناباورانه و در میان بهت هواداران این تیم استعفای خود را تقدیم فلورنتینو پرز کرده بود، حالا مورد توجه جدی سران باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.


بر این اساس، خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ که از سال 2016 میلادی تاکنون هدایت سرخپوشان را برعهده دارد با مدیران منچستریونایتد و پل پوگبا دچار اختلافاتی شده است و کسب نتایج ضعیف مزید بر علت شده تا وی ماه‌های پایانی را در جمع منچستری‌ها بگذراند و یکی از گزینه‌های جدی خانواده گلیزرها زیدان معروف به زیرو سرمربی سابق قوهای سپید است.


شایعاتی مبنی بر توافق زیدان با منچستریونایتد به گوش می‌رسد و حتی چنین عنوان می‌کنند که زیدان حتی لیست خرید خود را تقدیم باشگاه کرده است.


در صدر این لیست نام تونی کروس هافبک خلاق تیم رئال مادرید دیده می‌شود، همچنین در لیست زیزو نام نفراتی چون خامس رودریگس، تونی آلکانتارا و ادیسون کاوانی نیز دیده می‌شود.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته