دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1397 - 11:41
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:

تأثیر موشک‌های سپاه علیه تروریست‌ها بر ثبات بازار ارز

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شلیک موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه نیروهای تکفیری در ثبات بازار متلاطم ارز تأثیرگذار بود.
کد خبر : 314995
IMG_0833.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، سیدمحمود هاشمی در نشست مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌آزاد‌اسلامی استان گیلان که به میزبانی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: مذاکرات پیاپی دولتمردان کشور ثبات ارزی ایجاد نکرد؛ اما موشک‌های سپاه‌پاسداران نه تنها سرکردگان حادثه تروریستی خونین اهواز را به جهنم فرستاد، بلکه وضعیت متزلزل ارزی را به سمت ثبات سوق داد.

وی افزود: با رویکرد تحولی دانشگاه‌آزاد‌اسلامی، عزم جدی برای تحول انقلابی به وجود آمده و در رأس دانشگاه برای برخورد با تخلفات و  تحکیم ارزش‌ها و نهادینه کردن انقلاب‌اسلامی مصمم هستیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌آزاد‌اسلامی ادامه داد: در وضعیت کنونی تحول در دانشگاه‌آزاد‌اسلامی با مدیریت جهادی اتفاق می‌افتد و اگر بخواهیم در کشور و دانشگاه‌آزاد‌اسلامی منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم باید تحقق ارزش‌ها مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد : یکی از انتظارات رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی از بسیج اساتید دانشگاه‌ها شناسایی، کشف و حل مسائل و مشکلات فرهنگی است.

انتهای پیام/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته