دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1398 - 14:54
فرمانده سپاه فومن:

مقابله سپاه با دشمن در هر شرایطی برای سپاه افتخار است

فرمانده سپاه شهرستان فومن گفت: سپاه پاسداران افتخار دارد در هر شرایطی در مقابله با دشمن و همراهی ملت شریف جلودار باشد.
کد خبر : 373796
455023137_333592.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فومن در راستای حمایت از عملکرد قابل توجه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز رئیس و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن با فرمانده این ناحیه دیدار کردند.


فرمانده سپاه فومن در این دیدار با تبیین جایگاه بسیج و سپاه، مردمی‌بودن و حمایت همه‌جانبه مردم از سپاه پاسداران در دوران انقلاب اسلامی را مایه افتخار دانست.


سرهنگ حمید جانباز با قدردانی از رئیس و مجموعه عوامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برای حضور در مجموعه سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران افتخار دارد بنابر فرمایش‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و منویات فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر شرایطی در مقابله با دشمن و همراهی ملت شریف جلودار باشد؛ چراکه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است.


وی افزود: اقدامات خصمانه دولت استکباری ترامپ علیه ملت بزرگوار ایران اسلامی و این بار سپاه پاسداران، موجب شد وحدت و یکپارچگی مردم در همراهی سپاه که نهادی برای مردم است، بیشتر و مایه دلگرمی و قوت قلب پاسداران شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این دیدار گفت: مجموعه حاضر از دانشگاه آزاد اسلامی مشتاقانه برای قدردانی از تلاش سپاه پاسداران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن حضور یافته‌اند.


سیدسجاد گشتی افزود: استکبار جهانی با تفکر دیکتاتوری هیچ‌گاه به فکر خدمت به مردم جهان به‌ویژه مردم مقاوم و انقلابی ایران اسلامی نبوده است و تناقض در گفتار دروغین که حامی مردم جهان است و عملکرد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در جنگ‌طلبی‌ها و تحریم‌ها علیه مردم جهان، گواهی بر این ادعاست.


وی ادامه داد: پاسداران عزیز در هر شرایطی چه در جنگ و چه در عرصه‌های خدمت‌رسانی از جمله سیل اخیر کشور، همیشه برای امنیت میهن عزیزمان تلاش کرده‌اند و این اقدام خصمانه آمریکا، بهانه‌ای شد تا به رسم ادب و وظیفه انسانی از تلاش‌های صادقانه سپاه پاسداران قدردانی کنیم.


به گزارش آنا، در این صمیمانه به همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهید محمد پورطاعتی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، حاضران با در دست داشتن پوستر ما همه پاسدار هستیم از زحمات جان‌برکفان سپاه پاسداران قدردانی کردند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته