دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

حضور سرپرست دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش برای تحقیق و تفحص نبود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرست دانشگاه آزاد با حضور در کمیسیون آموزش، برنامه‌های این دانشگاه را ارائه کرد و بحث تحقیق و تفحص از این دانشگاه مطرح نبود.
کد خبر : 314604

حمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ اظهار کرد: طبق روال همیشگی اوایل سال تحصیلی، وزرای آموزش و پرورش، علوم،‌ تحقیقات و فناوری و همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل اینکه بزرگترین دانشگاه حضوری کشور است، با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات برنامه‌های خود را برای سال تحصیلی جدید اعلام می‌کنند.

وی افزود:‌ دکتر طهرانچی نیز امروز برای ارائه برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و توضیح اقداماتی که برای آغاز سال تحصیلی در این دانشگاه صورت گرفته در کمیسیون حضور پیدا کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از طرف دیگر به‌دلیل اینکه طهرانچی  بعد از انتصابش در دانشگاه آزاد تاکنون به کمیسیون آموزش نیامده بود، حضور ایشان به‌نوعی جنبه معارفه با نمایندگان داشت. 

میرزاده در ادامه با بیان اینکه بحثی درباره تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مطرح نبود، تصریح کرد: بخشی از جلسه نیز مربوط به سؤالات و ابهام‌های نمایندگان درخصوص مسائل مختلف محلی و منطقه‌ای و اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بود.

وی در پایان گفت: در کل جلسه دوستانه‌ای بین سرپرست دانشگاه آزاد و نمایندگان مجلس بود که طبق روال عادی برگزار شد و دو طرف مطالبات و مباحث خوبی مطرح کردند.

انتهای پیام/4007/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب