دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 00:45
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

حضور رئیس دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دو هفته دیگر، در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود و موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.
کد خبر : 309842

سیدمحمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد داشتند.


وی افزود: دکتر طهرانچی که به تازگی مدیریت دانشگاه آزاد را عهده دار شده است، قرار بود در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات شرکت کند و توضیحاتی ارائه دهد که به دلیل سفرها و مشغله‌ها، میسر نشد و به زمان دیگری موکول شد.


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته برخی از محورهایی که از سوی نمایندگان مطرح شده است مستقیماً به وزارت علوم مرتبط است، و ارتباطی با دانشگاه آزاد ندارد.


ابطحی عنوان کرد: بحث توسعه برخی رشته‌ها و دانشگاه‌ها، جذب اعضای هیأت علمی و بحث‌های این‌چنینی برای تحقیق و تفحص از دانشگاه عنوان شده است و موضوعات مالی مطرح نیست.


وی در پایان گفت: دکتر طهرانچی دو هفته دیگر، در کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر خواهد شد و پاسخ‌های مورد نظر را ارائه خواهد داد.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته