دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1397 - 12:55
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین:

FATF سندی استعماری است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا، لایحه FATF را سندی استعماری معرفی کرد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست این لایحه را تصویب نکنند.
کد خبر : 314464

مهدی آقابابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین، اظهار کرد: مشکل روابط بانکی کشور، لیست سیاه خارجی یا FATF نیست؛ بلکه این موضوع حفظ تحریم‌های بانکی آمریکا با وجود اجرای برجام است.

وی با بیان اینکه اجرای FATF خودتحریمی است، افزود: کدام عقل و منطق می‌پذیرد با اشتراک‌گذاری همه ارتباطات ملی و شبکه پولی بانکی کشور، امکان اعمال دقیق‌تر تحریم‌ها را به دشمن بدهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین با تأکید بر اینکه FATF سندی استعماری است که بزکش کرده‌اند، ادامه داد: اگر قرار بود FATF و لوایح متمم آن با تروریسم مبارزه کند، پس گروه‌های تروریستی القاعده، داعش و دیگر گروه‌ها، چگونه حمایت‌ مالی و تسلیحاتی می‌شوند.؟

آقابابایی با بیان اینکه ‌اکنون تعداد بسیار زیادی از اشخاص، شرکت‌‌ها و نهادها در لیست تحریم‌ها وجود دارند که با پیوستن کامل به FATF باید علیه آنان تحریم‌های‌ متنوعی اعمال شود، گفت: از نظر این کنوانسیون‌، گروه‌های مقاومت مانند حزب‌الله و انصار‌الله، گروه‌های تروریستی هستند که در صورت پیوستن به این لوایح باید آنها را تحریم کنیم.

وی تأکید کرد: دانشجویان به‌عنوان قشری بیدار و مطالبه‌گر از شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی می‌خواهند با در نظر گرفتن هزینه و فایده این لوایح و کنوانسیون‌ها، اقدام به تصویب و یا رد آنها کنند.

انتهای پیام/4062/4082/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمدعلی حسن نیا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
۰
برجام هم استعماری بود
هلدینگ شایسته