دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان در گفتگو با آنا:

عدم مسئولیت‌پذیری مشکل صنعت‌نفت است/ مشکل چندانی در گل‌زنی نداریم

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: در برخی پست‌ها بازیکنان به‌خاطرِ عدم مسئولیت‌پذیری مانع پیروزی تیم شده‌اند.
کد خبر : 314113

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم صنعت‌نفت آبادان در حالی هشت بازی در لیگ برتر انجام داده که هنوز طعمِ بُرد را نچشیده است و با 6 تساوی و دو شکست در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داد. پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی زردپوشان آبادانی که اولین تجربه مربیگری‌اش را در ایران پشت‌سر می‌گذارد، در خصوص عواملی که مانع از آن شده تا تیمش به پیروزی برسد، پاسخگوی سؤال‌های ما بود.

تیم صنعت‌نفت بازی‌های قابل‌ِقبولی را ارائه می‌کند اما در کسب پیروزی ناکام است. حتی روز گذشته برابر ذوب‌آهن هم بازی که با دو گل جلو افتاده بود را در وقت‌های تلف‌شده با تساوی عوض کرد. چه‌ عاملی مانع پیروز شدن تیم‌تان می‌شود؟

سخت‌ترین کار در ورزش فوتبال، ارائه بازی تماشاگرپسند است. تیم ما به‌زیبایی فوتبال بازی می‌کند اما در بعضی از زمان‌های مسابقه به‌‌دلیلِ عدم تجربه کافی و عدم مسئولیت‌پذیری برخی بازیکنان، فرصت‌هایی به تیم حریف می‌دهند که مانع برنده شدن تیم شده است. البته نباید فراموش کنیم که صنعت‌نفت نسبت به فصل گذشته، تغییرات زیادی داشته است و ما نیاز به زمان داریم تا با تمرین بیشتر و رفع نواقصِ موجود، تیم را به شرایطی برسانیم که بتواند مقابل حریفان به پیروزی برسد.

آیا در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستید که از کسب پیروزی محروم می‌شوید؟

قطعاً در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن داریم ولی جایگاه فعلی ما در جدول رده‌بندی ربطی به آن ندارد که در برخی پست‌ها نیاز به مهره‌های جدیدی داریم. علت اصلی نرسیدن ما به پیروزی نداشتن تجربه بالای بازیکنان و عدم مسئولیت‌پذیری آنهاست که در جریان مسابقه، زمان‌هایی را از دست می‌دهند و در نهایت به هدفی که داریم، نمی‌رسیم.

صنعت‌نفت در هشت بازی که انجام داده، تنها هفت گل زده است. اینکه گل‌‌های زیادی نزدید به عدم مهارت مهاجمان برمی‌گردد با اینکه آنها شجاعت لازم را برای باز کردن دروازه رقبا ندارند؟

تیم ما مشکل چندانی در امر گل‌زنی ندارد. در سه هفته نخست مهاجم آماده‌ای نداشتیم اما با اضافه شدن جاسم کرار شرایط بهتری را پیدا کردیم و این بازیکن به‌خوبی نقاط ضعف ما را در بخش حمله پوشش داده است. در پست‌های دیگری دچار ایراد هستیم و اگر بتوانیم نواقص موجود در تمامی قسمت‌های زمین را رفع کنیم، مسئله باز کردن دروازه حریفان خود‌به‌خود حل می‌شود.

باوجود ناکامی در کسب پیروزی پس از هشت مسابقه تا چه اندازه به آینده تیم صنعت‌نفت امیدوار هستید؟

من به آینده تیمم خیلی امیدوار هستم چرا که خیلی خوب در حال تلاش و کوشش برای بهتر شدن هستیم. باید به این مسئله اشاره کنم که تیم صنعت‌نفت از بازیکنان جوانی بهره می‌برد که میل بالایی برای رسیدن به موفقیت دارند و بی‌وقفه تلاش می‌کنند. بازیکنان باتجربه هم آماده هستند تا تجاربی که از گذشته کسب کرده‌اند را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهند تا آنها با آمادگی بهتری وارد زمین شوند. اگرچه فرصت‌هایی را از دست دادیم اما در ادامه فصل می‌توانیم فضایی را ایجاد کنیم که از انتهای جدول جدا شویم و در میان تیم‌های نیمه بالای جدول قرار بگیرم.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته