دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 09:48
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

تقابل پرسپولیس و صنعت‌نفت در گرمای آبادان

پرسپولیس برای رفتن به صدرجدول باید صنعت‌نفت را در آبادان شکست دهد.
کد خبر : 305476

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه دیدارهای هفته پنجم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، امروز سه دیدار برگزار می‌شود.


طبق برنامه اعلام شده ماشین‌سازی تبریز در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. شاگردان فیروز کریمی در چهار بازی قبلی چهار تساوی به دست آوردند. حریف اصفهانی هم تنها پنج امتیاز اندوخته دارد و البته با فوتبال بهتری که ارائه کرده‌اند، شانس بیشتری برای پیروزی دارند.


نساجی مازندران که تنها دو امتیاز دارد از ساعت 20:15 در دیداری خانگی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کند. تیمی که در این فصل با سه تساوی بدون گلی که گرفته و شکستی که برابر فولاد خوزستان داشت، سه امتیازی است.


صنعت‌نفت آبادان هم در دیداری مهم میزبان پرسپولیس است. شاگردان پائولو سرجیو در این فصل سه امتیاز از سه تساوی دارند و در حسرت پیروزی به سر می‌برند. در سمت مقابل پرسپولیس که در دو بازی قبلی دو تساوی به دست آورده و صدرجدول را از دست داده، برای بازگشت به رتبه نخست باید در آبادان برنده شود.


شاگردان برانکو هشت امتیازی هستند و برای صعود به صدرجدول باید برنده شوند. دیدرا سرخ‌پوشان پایتخت با زردپوشان آبادان ساعت 20:15 برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته