دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 16:32
رئیس دانشگاه آزاد لرستان:

توطئه‌های مستکبران موجب ایجاد اتحاد ملت ایران می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه اقدامات دشمنان خللی در اراده ملت ایران برای حمایت از نظام اسلامی به‌وجود نمی‌آورد، گفت: توطئه‌های مستکبران همواره موجب ایجاد اتحاد مردم می‌شود.
کد خبر : 313756

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم آباد، سیامک بهاروند بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی گروه جهادی حاج عبدالله والی واحد خرم‌آباد، شهادت جمعی از هم‌وطنان خوزستانی در جریان حمله تروریستی اخیر را تسلیت گفت.

وی با محکوم کردن این اقدام وحشیانه، گفت: این‌گونه اقدامات شرم‌آور و مذبوحانه دشمنان انقلاب هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به‌وجود نخواهد آورد، بلکه همان‌طور که در جریان حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر پاک این شهدا دیدیم موجب اتحاد هر چه بیشتر مردم در مقابله با ایادی دشمنان این مرز و بوم خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه اقدامات جهادگران بسیجی را بسیار قابل تقدیر برشمرد و گفت: کار کردن برای خدا، آن‌هم در سخت‌ترین شرایط و برای محروم‌ترین اقشار جامعه، کاری بسیار ارزشمند است و نزد خداوند متعال بی‌اجر نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام چراغی، عضو مؤسسه امیر بیان نیز ضمن بیان تعریفی از انواع جهاد در اسلام، جهادگر واقعی را کسی دانست که در جهاد با نفس خود سربلند بیرون آمده است و تصریح کرد: چنین شخصی وقتی وارد دیگر عرصه‌های جهاد می‌شود، موفق است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته