دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 16:28
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان:

پیوند مردم و نظام اسلامی ناگسستنی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: مردم با بصیرت و غیرت خود نشان دادند که پیوند میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ناگسستنی و راه امام(ره) و شهدا با قوت و قدرت ادامه‌دار است.
کد خبر : 313747
00211 (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد، سیامک بهاروند ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اخیر اظهار کرد: دشمنان به‌زعم خود تلاش دارند با این اقدامات وحشیانه  بین مردم و نظام گسست ایجاد کنند؛ اما مردم ما با بصیرت و غیرت نشان دادند که پیوند میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناگسستنی است  و راه امام(ره) و شهدا با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی شاهد این مدعا را حضور پرشور و انقلابی مردم شهیدپرور در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی در اهواز بیان کرد و گفت: آرامش و امنیت امروز جامعه ما مرهون خون شهدا و ایثارگران  دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان افزود: تفکر و روحیه بسیجی، فقط منحصر به زمان جنگ نیست و همه ما در هر جایگاهی که هستیم، باید تفکر بسیجی داشته و شهدا را ناظر اعمال خود بدانیم.

 معاون فرهنگی سپاه منطقه لرستان نیز خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، استادان و دانشگاهیان، فرماندهان عرصه جنگ نرم و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

ناصر فرید گفت: دفاع ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از آن رو مقدس است که در این هشت سال از آرمان‌ها، اعتقادات، خاک و حریم خود دفاع کردیم.

رئیس سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان افزود: جنگ با همه سختی‌هایش، این  فرمایش امام(ره) را به اثبات رساند که «ما می‌توانیم » و این باور توانستن در عرصه‌های مختلف موجب پیشرفت امروز کشورمان شده است.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته