دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 15:21
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

زنان در دوره دفاع مقدس بیش از 50 دصد سهم داشتند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان در دوره دفاع مقدس بیش از 50 دصد سهم داشتند.
کد خبر : 19464

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ محمدحسن نامی در همایش تجلیل از زنان مقاوم خرمشهر با بیان اینکه دفاع مقدس ما در دنیا بی نظیر بوده و شاید اولین نمونه در دنیا باشد، اظهار کرد: دفاع مقدس ما هنوز ادامه دارد و تنها نوع دفاع تغییر شکل داده است به طوری که باید در برابر ناتوی فرهنگی، رخنه فرهنگی و جنگ اقتصادی دشمن بگونه ای دیگر ایستادگی و دفاع کرد.


وی به نقش زنان در دوران فاع مقدس و جنگ اشاره کرد و گفت: زنان در دوره دفاع مقدس بیش از 50 دصد سهم داشتند به طوری که این افراد حتی در خط مقدم حضور داشته و زیر گلوله‌های دشمن به مداوای مجروحان می‌پرداختند، آنها با مدیریت صحیح و در کنار عفاف و حجاب خود دغدغه رزمندگان را درباره اداره و مدیریت خانواده کاهش دادند.


جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تدابیر مهم مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در 27 سال اخیر گفت: در طول این 27 سال اخیر با تدبیر مقام معظم رهبری از سه عملیات بزرگ بدون درگیری سربلند بیرون آمدیم.


وی افزود: اگر عکس‌‌ها و تصاویر جنگ را مرور کنیم حضور پر رنگ رهبری را می‌بینیم که در سال‌های ابتدایی جنگ در خط مقدم جبهه‌ها فعالیت و مبارزه می‌کردند و به دلیل اشراف به منطقه توانستند به خوبی دسیسه‌ها و توطئه‌های بنی‌صدر و منافقان را نقش بر آب کنند.


امیر نامی با اشاره به خیانت‌های بنی صدر در سال‌های ابتدایی جنگ گفت: به خاطر این خیانت هفت هزار و 600 نفر در یکسال اول جنگ به شهادت رسیدند.


وی با بیان اینکه جنگ با صهیونیسم از گذشته وجود داشته و همچنان ادامه دارد، افزود: کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و فرانسه خود در چنگال صهیونیسم هستند، صهیونیسم ها دارای یک اتحادیه هستند به طوری که بین 72 تا 73 نفر در جهان از ثروتمندترین افراد را تشکیل می دهند و بیش از 62 درصد آنها را صهیونیسم‌ها تشکیل داده‌اند، جرج سوروس و صاحب شرکت اپل از جمله آنها هستند.


وی با بیان اینکه استراتژی‌های مزبور شکست خورده هستند، به اطاعت مردم از رهبر معظم انقلاب در فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: در کشور باید یک نفر فرمان دهد و بقیه مجری باشند.
امیر نامی به توطئه‌های دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در خانه و پشت بام خانه‌های ما است و سعی دارد باورهای دینی مردم را از بین ببرد، دشمن خانواده را که هسته اصلی اجتماع است، هدف قرار داده، بنابراین نباید نسبت به بسیاری از مسایل از جمله بی حجابی بی تفاوت باشیم، باید اعتراض خود را اعلام کرده تا جایی که حتی به کتک خوردن ما منجر شود.
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نسبت به جاسوسی سرویس‌های امنیتی دشمن هشدار داد و گفت: باید در مقابل این توطئه ها هوشیار بود هرچند جمهوری اسلامی تاکنون کار خود را در این به خوبی انجام داده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته