دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1397 - 22:45
سخنگوی وزارت امور خارجه:

تروریست‌ها با اقدامات زبونانه نمی‌توانند در اراده راسخ ملت ایران خللی وارد کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تروریست‌ها با اقدامات زبونانه نمی‌توانند در اراده راسخ ملت ایران خللی وارد کنند.
کد خبر : 312781

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سایت وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حمله تروریستی امروز در اهواز و با تسلیت ‌به مردم شجاع خوزستان و ملت بزرگ ایران اظهار داشت: اجیرشدگان و فرمانبرداران کانون‌های شناخته شده مولد خشونت و جنایت علیه جان انسان‌ها و حامیان فکری، مالی، تسلیحاتی و رسانه‌ای تروریسم در منطقه و فراسویِ آن مطمئن باشند با چنین اقدامات زبونانه، ترور و کشتار کور نمی‌توانند در اراده راسخ دولت و ملت ایران در مبارزه بی‌امان و همه‌جانبه با تروریسم لجام گسیخته‌ای که منطقه و جهان را درنوردیده است خللی وارد کنند.


وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست‌های اصولی و انسانی خود بدون هرگونه وقفه و تردیدی در جهت افزایش امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم خواهد کوشید.


سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: حامیان و مروجین ترور و خشونت ‌و توجیه‌گران وابسته و مفسران سرسپرده و گوش به‌فرمان حرفه‌ای آنان نمی‌توانند با لفاظی‌های دروغین و مغلطه‌های بی‌بنیان و تشکیک‌های کودکانه در ماهیت تروریستی و ضد انسانی جنایت امروز در اهواز، نقش مستقیم خود در پشتیبانی از تروریست‌های ضد ایرانی را پنهان سازند.


قاسمی ضمن یادآوری حادثه تروریستی سال گذشته تروریست‌های تکفیری در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی و با اشاره به جنایت هولناک امروز در اهواز افزود: اینگونه جنایات کور اما هدفمند و هدایت شده، تاوان ایستادگی دولت و ملت ایران در مقابل تروریسم شوم و انسان‌کشی است که توسط برخی کانون‌های تروریست‌پرور منطقه‌ای و با حمایت‌های بی‌دریغ یک قدرت فرامنطقه‌ای و رژیم نفرت‌آفرین صهیونیستی بر بخش عمده‌ای از جهان تحمیل شد.


وی در پایان بیان کرد: تروریسم به‌عنوان بلیّه قرن حاضر که صلح، ثبات و امنیت جهانی را هدف گرفته است جغرافیا، مذهب، قوم، نژاد و زبان نمی‌شناسد و امروزه به خطری مشترک و جهانی تبدیل شده که آن را جز با اراده جدی همگان، فارغ از استانداردهای دوگانه و چندگانه درمان و علاجی نیست. سردمداران برخی کانون‌های پرورش ترور و خشونت باید بدانند که ترور و تروریسم در همه جا و در هر شکل آن بی‌هیچ توجیه و تفسیر و استاندارد خود ساخته و پرداخته آنان محکوم به شکست و رسوایی است.


انتهای پیام/4078/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته