دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1397 - 11:03
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

واکنش رئیس کمیته انضباطی به اتفاقات بازی پیکان و نفت آبادان

رئیس کمیته انضباطی به اتفاقات بازی پیکان و نفت آبادان واکنش نشان داد.
کد خبر : 312590

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران روز گذشته از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند که به دلیل ورود تماشاگران آبادانی به داخل زمین و درگیری، این مسابقه ناتمام ماند.


بر این اساس، درگیری آنقدر بالا بود که برخی تماشاگرنماها حتی به داور هم رحم نکردند و در پی سنگ‌پراکنی توسط برخی از این تماشاگران براتعلی مولوی کمک داور دوم از ناحیه صورت مصدوم شد و به دلیل شدت یافتن درگیری و ورود تماشاگران به داخل زمین موعود بنیادی‌فر داور وسط بازی را نیمه‌کاره اعلام کرد تا پرونده این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.


به همین بهانه به سراغ اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی رفتیم تا نظرش را در مورد اتفاقات بازی روز گذشته پیکان و صنعت نفت جویا شویم.


حسن‌زاده در خصوص اینکه آیا پرونده این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسیده است یا خیر؟ گفت: تا الان که من با شما صحبت می‌کنم پرونده بازی روز گذشته پیکان و صنعت نفت آبادان به دست ما نرسیده است.


وی اضافه کرد: طبق بند 13 ماده 20 آیین‌نامه انضباطی اجازه ندارم در مورد پرونده‌ای که هنوز به دستم نرسیده است اظهارنظر کنم، هر موقع پرونده رسید با بررسی همه جوانب و شرایط، حکم لازم را صادر خواهیم کرد.


رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد تیم صنعت نفت آبادان به دلیل ورود تماشاگران به داخل زمین نتیجه را واگذار کند و از این موضوع متضرر شود، عنوان کرد: همانطور که گفتم اجازه ندارم در این مورد چیزی عنوان کنم، چون پرونده‌ای به دست من نرسیده است، بنابراین اجازه ندارم وارد جزئیات این پرونده شوم.


انتهای پیام/4078/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته