دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 12:19

قدردانی دبیرخانه دوازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از همکاری‌های ارزنده مسئولان این دانشگاه در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره قدردانی کرد.
کد خبر : 311848

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، علیرضا آقازاده با اشاره به برگزاری بسیار موفق دوازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در اهر، موفقیت این دوره از جشنواره را نتیجه تعامل و همراهی مسئولان و مردم هنردوست منطقه عنوان و از همکاری بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در واگذاری خوابگاه‌های خواهران و برادران و سلف سرویس این دانشگاه برای اسکان و تغذیه گروه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره قدردانی کرد.


ابراهیم قربانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، نیز در این دیدار بر ضرورت حمایت از برنامه‌های فرهنگی- هنری این شهرستان تأکید کرد و با توجه به پیشینه فرهنگی، تاریخی و هنری منطقه ارسباران به‌ویژه شهرستان اهر، تداوم و حمایت از این‌گونه جشنواره‌ها را در ارتقای فرهنگی و هنری منطقه و بروز و ظهور استعدادهای هنری جوانان هنرمند، مهم ارزیابی کرد.


در ادامه این برنامه، دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با اهدای لوح سپاس که به امضای دبیر جشنواره و فرماندار اهر رسیده بود، از همکاری‌های ارزنده دانشگاه در برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران قدردانی کرد.


انتهای پیام/4065/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته