دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 10:35
رئیس دانشگاه تهران مطرح کرد:

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد

رئیس دانشگاه تهران گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد.
کد خبر : 310420

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمود نیلی احمدآبادی در مراسم معارفه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که صبح امروز در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تهران جایگاه ویژه‌ای دارد و می‌طلبد که میزبان این مراسم ویژه نیز باشد.


وی افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به این دلیل که منویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه اجرا می‌کند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: نقش فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، حضور در شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری دروس معارف در دانشگاه‌ها و ایجاد ارتباط با بدنه روحانیت در دانشگاه، اعتبار و جایگاه ویژه‌ای به این نهاد بخشیده است.
نیلی احمدآبادی عنوان کرد افزود: حجت‌الاسلام محمدیان تعامل خوبی با دانشگاه‌ها به ویژه با دانشگاه تهران داشت.


وی ادامه داد: زمانی که حجت الاسلام رستمی در نهاد رهبری دانشگاه شریف مشغول خدمت بودند خدمت ایشان رسیدم و از بیانات و نگاه ایشان نسبت به دانشگاه لذت بردم.


رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: امید داریم در ادامه خدمات حجت‌الاسلام محمدیان، شاهد خدمات ارزشمند دکتر رستمی باشیم.


نیلی احمدآبادی با بیان اینکه دانشگاه‌ها در سایه همدلی و همکاری موفق خواهند شد خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها با چالش‌های بسیاری مواجه هستند که تنها یکی از آنها بحث بودجه است اما همه باید با همدلی یاری رسانند تا وظیفه خطیری که به عهده‌مان نهاده شده است را به سرانجام برسانیم.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته