دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 15:44
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس به آنا خبر داد:

بازگشت طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به صحن مجلس

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی بار دیگر در هیأت رئیسه مطرح می‌شود و بعد از تعطیلات مجلس به صحن باز می‌گردد.
کد خبر : 310268

محمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به خروج طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستور کار مجلس، اظهار کرد: طبق اصول قانون اساسی وقتی نمایندگان طرحی را به مجلس ارائه می‌دهند، باید بار مالی آن و اینکه اعتبار اجرای آن مصوبه از چه راهی تأمین می‌شود در طرح دیده شده باشد.


وی با بیان اینکه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در آخرین ماده طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی منابع و اعتباراتی را پیش‌بینی کرده بود که شاید بار مالی طرح از آنجا تأمین شود، گفت: در جلسه رسیدگی هنوز به آن ماده نرسیده بودیم که یکی از نمایندگان با تذکر طرح را از دستور کار خارج کرد.


عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اعتراض محمد دهقان طراح این طرح، قرار بر این است که طرح بار دیگر در هیأت رئیسه مطرح شود؛ بنابراین اصل طرح بعد از تعطیلات مجلس به صحن باز می‌گردد.


به گزارش آنا، طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در آخرین جلسه مجلس شورای اسلامی به صحن علنی برده شد که با تذکر مصطفی کواکبیان همان اول کار، از دستور خارج شد و موافقان و مخالفان مهلت سخن گفتن درباره طرح را پیدا نکردند.


انتهای پیام/4034/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته