دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 15:08
غفاری:

دانشگاه آزاد اسلامی امروز یک ظرفیت بزرگ علمی در کشور است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز گفت:‌ یکی از دانشگاه‌های مهم کشور که امروز قطب تاثیرگذاری در بحث علمی و آموزشی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی است، دانشگاهی که یک ظرفیت بزرگ در بخش آموزشی با داشتن مجرب‌ترین استادان و امکانات آموزشی است.
کد خبر : 30994

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر خلیل غفاری در بازدید از مرکز انتخاب رشته آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز و در جمع تعدادی از افراد حاضر در این مرکز اظهار کرد: انتخاب رشته باید براساس علاقه و داشته‌های علمی قبلی شما صورت گیرد تا بتوانید در آینده فردی توانا و کارساز برای جامعه باشید.


سرپرست واحد الیگودرز افزود: این واحد دانشگاهی نیز به عنوان یکی از واحدهای مهم دانشگاهی در این شهرستان با داشتن بیش از 80 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری، آمادگی پذیرش منتخبین کنکور با آزمون و بدون آزمون در تمامی رشته‌ها را دارد.


عبداللهی رئیس دبیرستان امام (ره) و مسئول مرکز انتخاب رشته آموزش و پرورش شهرستان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز دارای بهترین استادان و امکانات است و این یک افتخار برای شهرستان الیگودرز است که دانشگاهی با این امکانات آماده پاسخگویی به نیازهای علمی و آموزشی افراد جویای علم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته