دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 12:37
در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ایستگاه 63.20 کیلوولت محمودآباد با حضور استاندار مازندران

ایستگاه 63.20 کیلوولت محمودآباد با حضور اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با اعتباری بیش از 24 میلیارد ریال افتتاح شد. ‎
کد خبر : 307302

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری مازندران با حضور محمد اسلامی استاندار مازندران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، امام جمعه و فرماندار محمود آباد، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ایستگاه 63.20 کیلوولت محمودآباد با اعتباری بیش از 24 میلیارد ریال افتتاح شد.


این پروژه به منظور افزایش ظرفیت از 20 به 30 مگاولت آمپر از سال 1396 آغاز و در مدت هشت ماه، اجرای آن به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.


هدف از اجرای این پروژه تامین برق مطمئن و مستمر در منطقه، بهبود پایداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از ازدیاد بار در زمان پیک مصرف و بهبود ولتاژ برق مشترکان منطقه و جلوگیری از آسیب‌دیدگی تجهیزات برق ناشی از افت ولتاژ است.


پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه 63.20 کیلوولت محمودآباد در پنجمین روز از هفته دولت با عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط توسعه و محرومیت‌زدایی با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شده است.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته