دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1397 - 05:57
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در گفتگو با آنا:

دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی دست‌های خیانت‌کار و عوامل نفوذی دشمن را شناسایی کنند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن دنبال تقویت نارضایتی‌ از مسئولان و ترویج فضای یأس در کشور است، گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دست‌های خیانت‌کاران و عوامل نفوذی دشمن را در داخل شناسایی کنند.
کد خبر : 306767

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تحلیل سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «هرگز جنگ نخواهد شد»، گفت: زمانی راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را درک می‌کنیم که هدف دشمن را به‌خوبی فهمیده باشیم.


وی ادامه داد: استکبار جهانی و عوامل آن تمامی تلاش خود را برای براندازی نظام به‌کار گرفته‌اند و برای پیشبرد خیال‌های خام‌شان، راهبرد آشوب در درون کشور را اتخاذ کرده‌اند.


نماینده ولی‌ فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دشمنان برای موفقیت‌آمیز بودن راهبرد آشوب در درون کشور، الزام‌هایی را تعریف کرده‌اند‌ و مهمترین آن‌ها تقویت نارضایتی‌های فراگیر و عمومی از مسئولان نظام و ترویج فضای یأس و ناامیدی نسبت به اصلاح امور است و بر این باورند که پیوند این دو راهبرد منجر به آشوب خواهد شد.


تویسرکانی با بیان این مطلب که فضای مجازی، جنگ روانی، عوامل نفوذی و بی‌تدبیری‌های برخی مسئولان، به اجرای پروژه‌‌ آشوب در درون کمک می‌کند، گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دست‌های خیانت‌کاران و عوامل نفوذی دشمن را در داخل شناسایی کنند.


وی با تأکید بر این موضوع که رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌دلیل برخورداری از بینش عمیق سیاسی، نقشه دشمنان را برهم زده‌اند، تصریح کرد: زمانی‌که ایشان با صراحت می‌گویند جنگ نخواهد شد، این بیان متکی بر پیش‌بینی صرف نیست؛ بلکه بر اساس تحلیل‌های منطقی از شرایط جهان، منطقه و دستاوردهای دفاعی کشور مطرح می‌شود.


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا در شرایط کنونی از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است، اما در مقابل جمهوری اسلامی ایران در شرایط اقتدار به سر می‌برد. به‌عنوان مثال رژیم صهیونیستی از ترس قدرت نیروهای مقاومت دیوارهای هفت متری در مرز خود با لبنان بنا کرده که این نیروها وارد سرزمین‌های اشغالی نشوند؛ لذا این شرایط نشانه‌هایی از قدرت دفاعی و اقتدار عمق راهبردی کشور بوده و به همین دلیل هرگز جنگ نخواهد شد.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته