دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آثار جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به طور هم‌زمان دوبله می‌شوند

گروهی از صداپیشگان سینما و تلویزیون، فیلم‌های کوتاه و بلند بخش‌های رقابتی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دوبله می‌کنند.
کد خبر : 306510

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۰ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران و ۳۰ فیلم کوتاه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ایام برگزاری این رویداد به طور همزمان دوبله می‌شوند.


این صداپیشگان در قالب چهار گروه چهار نفره از تهران و اصفهان به دوبله همزمان آثار بخش‌های رقابتی این جشنواره می‌پردازند.


گروه اول به سرپرستی پرویز ربیعی متشکل از مریم رادپور و نسیم رضاخانی، گروه دوم به سرپرستی افشین زی‌نوری متشکل از فریبا رمضان‌‌پور و شیلا آژیر، گروه سوم متشکل از رضا آفتابی متشکل از مهوش افشاری و نازنین یاری آثار جشنواره را صداپیشگی می‌کنند.


همچنین گروه چهارم از میان صداپیشگان اصفهان به سرپرستی علی اعتمادی متشکل از نسیم سلیمی نبی و نگار معین دوبله برخی از فیلم‌های کوتاه حاضر در جشنواره را برعهده دارند. این بخش زیرنظر ابوالقاسم صفریزدی انجام می‌شود.


سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد هشتم الی چهاردهم شهریور 1397 در شهر اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته