دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1397 - 07:55
سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با آنا:

تغییر در ترکیب هیأت رئیسه شورای شهر تهران بعید است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورا برای سال دوم فعالیت در دوره پنجم، تغییر در ترکیب هیأت رئیسه را بعید دانست.
کد خبر : 304525

علی اعطا در گفتگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به نزدیک شدن به موعد انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و برخی اظهار نظرها مبنی بر تغییر اعضای آن گفت: من بسیار بعید می‌دانم از اعضای هیات رئیسه کسی تغییر کند.


وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌ها، هیأت رئیسه پنج عضو دارد، اضافه کرد: به غیر از سخنگوی شورا که دو سال در این سمت است، بقیه اعضا باید در پایان یک سال در معرض انتخاب مجدد قرار گیرند.


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز کسی اعلام کاندیداتوری نکرده است، تاکید کرد: البته از اعضای موجود تا به‌حال کسی اعلام انصراف نکرده، و ممکن کسانی تصمیمات شخصی داشته باشند؛ اما هنوز هیچ بحثی صورت نگرفته است.


اعطا تاکید کرد که احتمال زیادی برای تغییر ترکیب فعلی اعضای هیأت رئیسه وجود ندارد.


وی درباره نارضایتی برخی از اعضای شورای شهر تهران از شیوه اداره جلسات شورا توسط محسن هاشمی هم گفت: این موضوع طبیعی است و شاید بحث‌هایی در این مورد وجود داشته باشد که همیشگی است؛ ولی شما این سبک بحث‌ها را در مجلس هم می‌بینید.


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر در هیأت رئیسه تغییراتی هم رخ دهد، تغییرات خیلی اصلی نخواهد بود.


انتهای پیام/4009/4039/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته